piątek, 17 sierpnia 2018

Kwiecisty Romans - urodzinowy box

Witam Was serdecznie!

Na dzisiejsze spotkanie z Wami przygotowałam urodzinowego exploding boxa. W pracy wykorzystałam kolekcję Magicznej Kartki - Kwiecisty Romans. Ta kolekcja daje wiele możliwości. Znajdziecie tu wzorzyste arkusze, arkusze idealnie nadające się na tła i dodające wyrazistości pracom oraz arkusze z dodatkami do samodzielnego wycinania. 
Ja w mojej pracy wykorzystałam ciemniejszy arkusz, z którego zrobiłam wieczko i jaśniejsze na boki zewnętrzne i wewnętrzne. Ścianki ozdobiłam elementami wyciętymi z arkusza z dodatkami, kryształkami i tekturkami. Na środku królują kwiaty z materiału i motylki.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)












W pracy wykorzystałam:


Pozdrawiam Was ciepło :)




1 komentarz:

  1. Śliczne to eksplodujące pudełeczko :) Kwieciste grafiki robią rewelacyjne wrażenie. Elegancko i romantyczne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)