piątek, 17 listopada 2017

Latarnia/Lantern

Witam dzisiaj bardzo serdecznie. 
Chciałabym Wam pokazać mój nowy projekt 3D, który zrobiłam za pomocą Brother Scan'NCut.
Zrobiłam latarnię w całości z kolekcji Obietnice. Typowo w kobiecych delikatnych kolorach. Latarnia jest prezenten jako opakowanie na butelkę wina. 
Kwiaty zrobiłam z foamiranu za pomocą specjalnie do tego dedykowanej maski. Informacje na temat tych kwiatów i kursiku na nie znajdziecie u mnie na blogu.
I jak Wam się podoba moja latarnia ?

Hi all
I would like to show you today my new 3D project, which I made by using Brother Scan'NCut. 
Lantern is made from paper collection Promises.
Colours are typical feminine and very delicate. 
Lantern is a gift as a box for bottle of wine. 
Flowers made from foamiran by using special stencil. All info about my flowers and tutorial for them you can find on my blog.
And what do you think about my lantern ? 











Użyłam
I've used



Pozdrawiam
Regards

Karolina/Craftolina

6 komentarzy:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)