środa, 22 listopada 2017

Kartki urodzinowe - Najpiękniejsze chwile / Birthday Cards - The Most Beautiful Moments

Witajcie!
Hello!

Dzisiaj chcę się z Wami podzielić dwoma kartkami urodzinowymi, do zrobienia których wykorzystałam jedną z kolekcji Magicznej Kartki - Najpiękniejsze Chwile.
Kartki ozdobiłam ramkami z masy, embosowanymi listkami i kwiatami z materiałów.
Kolorowe listki i napisy wycięłam z arkuszy z dodatkami z kolekcji.
I would like to share with you today two birthday cards. I have used a paper collection from Magiczna Kartka - The most beautiful moments.
The cards were decorated with frames made from clay, embossed leaves and fabric flowers.
Colorful leaves and sentiments I have cut from the sheets with add-ons to the collection.

I invite you to watch :)
Zapraszam do obejrzenia :)










Do zrobienia kartek wykorzystałam:
To make cards I have used:


Dziękuję za odwiedzimy i pozdrawiam :)
Thank you for a visit,
see you soon :)



3 komentarze:

  1. Jakie piękne i delikatne :) prawdziwe dzieła sztuki, a kwiatki mnie oczarowały. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. I really like you post good blog,Thanks for your sharing.

    soy'vvow]oN

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)