piątek, 28 lipca 2017

Piękno jest w Tobie / Beauty is in you

Witajcie prawie weekendowo! / Hello just before the weekend!

Dziś mam przyjemność podzielić się z Wami nowym layoutem, który stworzyłam z całkiem świeżutkiej kolekcji 
Niesamowicie kobieca, romantyczna, delikatna, pastelowa i... fioletowa (tak, nadal przekonuję się do tego koloru i chyba jestem już bardzo blisko!) kolekcja wydaje się doskonała do tworzenia prac o różnej tematyce.
Ja dziś wybrałam jedno z ulubionych zdjęć mojej nastoletniej córy, aby oprawić je w subtelne fiolety, żółcie i błękity. 

Today I have a huge pleasure to share with you my newest layout, I created using brand new 
collection. Amazingly feminine, romantic, delicate, pastel and... lilac (yes, I still trying to make friends with any of purple hues and I think I am very close!). This collection seems to be very useful for any occasion you need.
For my today's page I chose one of my favorite photos of my teenage daughter, to arrange it with subtle purple, blue and yellow tones.


Na mojej pracy znajdziecie przede wszystkim mnóstwo precyzyjnie wycinanych elementów. Domyślam się, że dla wielu z Was ta technika jest zarówno mocno pracochłonna jak i czasochłonna ale uwierzcie - warto zainwestować kilka wolnych chwil, aby stworzyć ciekawy, warstwowy efekt, pełen delikatnych gałązek i kwiatów. Ja na ten przykład, wycinałam wszystko co się dało wyciąć z tej kolekcji podczas 7 godzinnej podróży pociągiem. :) I bardzo to zajęcie polecam właśnie wtedy kiedy podróżujecie lub oglądacie jakiś serial, słuchacie audiobooka itp. Według mnie, dobrze sprawdza się powycinanie "na zapas" wielu różnych elementów z różnych kolekcji, aby w kolejnej wolnej chwili, za jakiś czas, móc je tylko wyjąć i składać kompozycje. 

Thing/technique you can find as a general on my page is a lot of fussy cutting. I suppose that for most of you it's very laborious and time-consuming technique, but believe me - it's absolutely worth investing some spare time to create interesting, layered effect, full of delicate twigs and flowers. For example: I cutted out all the possible elements from this collection while my 7-hours travel by train. Strongly recommend this job while you travel, bing-watch any series or listen audio-book. In my opinion is even a good idea to cut out a lot of elements "in advance". This way, when you will have some more time for creating, all elements are ready to use. 




Mam nadzieję, że udało mi się zainspirować Was zarówno do zakupu nowej kolekcji ale również do wyciśnięcia z niej ile się da - zarówno z arkuszy dodatków jak i z arkuszy bazowych. 
Miłego, kreatywnego weekendu! 

I hope I was able to inspire you not only to buy our new collection but also to squeeze out of it as much as possible - both from add-ons and regular base sheets.
Have a nice, creative weekend! 

~~ Karola ~~

9 komentarzy:

  1. Piękne 😊 aż czuję zapach tych kwiatów 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem Twoją fanką :))) a to LO jest wspaniałe, piękne i cudowne - brakuje mi słów - wspaniała inspiracja dla takich małych żuczków jak ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ! jak ty to wszystko pieknie i rowno powycinalas ! zazdroszcze ogronej precyzji ! Praca wyszla piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca. Kolorowo romantycznie i delikatnie. Kolekcja bardzo mi się podoba i napewno się na nią niedługo skuszę. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo! I dziękuję za inspirację :o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna praca i efekt końcowy!!! Warto było poświęcić czas na wycinanki - super:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pięknie i starannie wykonana praca. Efekt cudny !!! Pozdrawiam serdecznie i tak jeszcze dodam ,że w pociągu nie zdarzyło mi się wycinać . Dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękno jest w Tobie / Beauty is in you. Witajcie prawie weekendowo! / Hello just before the weekend! Dziś mam przyjemność podzielić się z ...
    ผลบอลพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń
  9. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)