piątek, 21 lipca 2017

Jak ciekawie oprawić zdjęcie? / How in very original way frame a picture?

Witajcie kochani.
Dzisiaj chcę się z Wami podzielić pomysłem na to, jak można ciekawie oprawić zdjęcie.
Hello, dear.
I would like to share with you today an idea, how in very original way frame a picture.


Pracę zaczęłam od wyboru zdjęcia i dodatków pasujących kolorystycznie do niego. Z arkuszy z kolekcji Kwitnące poranki dostępnej w sklepie Magicznej Kartki wycięłam różne elementy.  Do tego dobrałam dodatki: papierowe rurki, serwetki, listki, banerki, kwiatki, elementy z masy i inne.
I have started work from choosing a photo and matching elements to decorate it. From Blooming Mornings papers collection available in Magiczna Kartka's shop I have cut out various elements. I have chosen embellishments: paper straws, doilies, banners, flowers, clay decorations and more.


Tło zrobiłam z grubego kartonu akwarelowego, który pomalowałam farbą akwarelową. Użyłam koloru żółtego cytrynowego i dużo wody. Na tak przygotowany karton nałożyłam przez maskę gesso. W ten sposób uzyskałam niejednolite i ciekawe tło.
I have done a background from thick aquarelle cardboard
which I have painted with aquarelle paint. 
I have used lemon yellow and lots of water. With a stencil and white gesso, I have applied a structure. So n that way I have received uneven and interesting background.


Po wyschnięciu tła poukładałam na nim zdjęcie i wybrane dodatki. Próbowałam sobie różne kompozycje i w końcu wybrałam ostateczną :)
When the background has dried, I have tried a different combinatons of composition and I have chosen a final one :)


Teraz zostało już tylko ponaklejanie wszystkich elementów i zdjęcia.
Użyłam sporo kosteczek 3D w rozmiarze 3 mm i 2 mm żeby moja praca była przestrzenna i warstwowa. Kwiatki i elementy z masy przykleiłam klejem na gorąco.
Now only left putting everything together.
I have used a lot of 3D distance foams 3 mm and 2 mm, to get nice structure and 3D effect.
Flowers and clay elements I have glued with hot glue.





Na koniec pracę pochlapałam fioletową farbą akwarelową. Zrobiłam to bardzo delikatnie, żeby tylko nadać pewne akcenty.
On the end, I have splashed my composition with purple aquarelle paint
I have done this very carefully, just to put small accents. 



Po całkowitym wyschnięciu pracę oprawiłam w ramkę. Za szklanym frontem prezentuje się naprawdę efektownie.
Moją ramkę podarowałam na urodziny przyjaciółce :)
After total dry, I have put a whole composition to a frame. With a glass front, it presents very well.
My frame I have given as a present to my friend :) 


W mojej pracy wykorzystałam:
I have used to my project:


Dziękuję za odwiedzimy, pozdrawiam i zapraszam ponownie :)
Thank you for your visit, greetings and welcome you back :)



2 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)