wtorek, 7 kwietnia 2015

Karteczka w wiosennych kolorach

Kochani, pogoda nas nie rozpieszcza, a przynajmniej nie rozpieszczała podczas świąt. Postanowiłam więc, że karteczka którą przygotuję na poświąteczną  inspirację dla Magicznej Kartki będzie tryskać energią, słońcem i będzie radosna (czyli trochę inaczej jak ja - leżąca z zapaleniem gardła).
Mam nadzieję, że dzięki papierom jakie wybrałam - w jakiejś części mi się udało :)








Niewinność 008

Wiosenna Łąka 008

Kropki 043

Kreski 097

 Pozdrawiam Ewa Szubra

9 komentarzy:

  1. Jaka radosna :o) Cudna Kartka :o)

    I zdrówka życzę :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna karteczka tylko podziwiać

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna a te lilie są obłędne , czyżby kolejne Twoje dzieło?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała, pełna energii i barw karteczka. Bardzo podobają mi się użyte na niej papiery, a lilie bezbłędnie ożywiły całość! Życzę zdrówka i pozdrawiam!

    Zapraszam serdecznie na mój nowy adres:
    www.nozyczkirudej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękna praca
    Wspaniale wykonana
    i pięknie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Wam dziękuję za tyle przesympatycznych komentarzy. Tak El to moje nowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)