wtorek, 6 stycznia 2015

Wiosna?

Witajcie Kochani w Nowym Roku!!!

Zima, święta, święta, zima, zima, zima i raz jeszcze święta. Tak wyglądała przez ostatnie kilka tygodni moja tematyka twórcza. Pomimo, że bardzo lubię świąteczne karteczki - dość już mam chłodu i śnieżynek :) Dlatego dziś postanowiłam wprowadzić trochę wiosny do mojej pracowni!

Być może pierwsza kartka, to dopiero delikatny przebiśnieg gdyż w jej kolorach jest jeszcze trochę chłodu.. Ale druga zdecydowanie powinna dać Wam pewność - w moim scraproomie zagościła wiosna!

Swoją drogą, do stworzenia obu prac użyłam przecudnej ogromnej kolekcji Venus i Mars - warto zdecydowanie odświeżyć sobie tę pozycję :) Nadaje się i na walentynki i na dzień kobiet i na każdą inną okazję - zarówno dla kobitek jak i dla mężczyzn! :)





Użyte materiały:

 



A już niedługo będziemy mieć dla Was kilka niespodzianek :)

Odwiedzajcie nas koniecznie! :))

Miłego dnia

3 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)