niedziela, 3 sierpnia 2014

Wyniki wyzwania - Moja Ulubiona Kolekcja

Witajcie moi mili wieczorową porą :)

Pora roku oraz pogoda za oknem ostatnio trochę mnie rozleniwia, przyznaję. Jednak pamiętam o Was i już niedługo poznacie efekty mojej pracy w te upalnie dni :)

Tymczasem przyszłam przedstawić wyniki naszej zabawy. Przedstawiają się one następująco:

Top3
Zielona Liszka 
i jej piękna praca z kolekcją Stalowe Niebo

Top2
Ewa S 
i klimatyczna pamiątka z kolekcji Letni Poranek

Top1
 Marta De 
i wręcz "odrzutowa" kartka z kolekcji Mali Odkrywcy

a nagrodę w postaci Bonu do Magicznej Kartki otrzymuje praca numer:
czyli:
i jej praca z kultową kolekcją "Malutkie Szczęścia"

Serdecznie gratulujemy powyższym, a wszystkim Wam bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu. 
Bardzo się cieszymy, że nasze wyzwania się podobają i tak licznie bierzecie w nich udział :)

Życzę przemiłego tygodnia,
Marcia

7 komentarzy:

  1. Ależ się cieszę!!!! Dziękuję i gratuluję nam wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o... dzięki ;) jak dawno nie dostałam wyróżnienia... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje. Przecudne prace!

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja wyrażam moją ogromną radość i serdecznie gratuluję dziewczynom!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Piękne prace ze wspaniałych papierków!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wyróżnienie i cieszę się razem z pozostałymi wyróżnionymi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)