sobota, 16 sierpnia 2014

Wielkie, apetyczne CANDY ! :)

Witajcie weekendowo moi najmilsi! :)

Muszę przyznać, że uwielbiam pisać dla Was posty tak wesołe i kolorowe jak ten dzisiejszy.
Mam nadzieję, że dzisiaj śniadanie już jedliście, 
bo przykładowo ja, projektując tą kolekcję, czułam się cały czas głodna ;-)

Z ogromną przyjemnością przedstawiamy Wam kolekcję kulinarną, bardzo apetyczną; pełną słodkości i koloru :)
Kolekcja zawiera 10 arkuszy 30x30 z tłami oraz 2 duże arkusze 30x30 z dodatkami do wycinania.... Prawdziwą nowością oraz dodatkowym smaczkiem dopełniającym całości, jest aż 7 blisterków z buttonami, specjalnie zaprojektowanymi pod tą właśnie kolekcję.
Staraliśmy się zaprojektować wszystko tak, aby znaleźli w niej coś dla siebie zwolennicy pastelowych odcieni, ale także i tych bardziej wyrazistych :)
Nie pozostaje nam nic innego jak życzyć Wam, "Smacznego!" 
i zaprosić oczywiście do wspólnej zabawy w rozdawanie :) Częstujcie się :)




Zasady zabawy:


1) Zostań obserwatorem naszego Magicznego bloga.
2) Umieść podlinkowany, powyższy banerek o Candy w nowym poście na swoim blogu (nie na pasku bocznym).
3) Zgłoś się za pomocą inlinkz (post na którym znajduje się banerek).
4) Dodatkowo możesz polubić naszą stronę na Facebook'u i zostawić tam komentarz oznaczając swój udostępniony bannerek znacznikiem #magicznakartka, a Twoja szansa na wygraną wzrośnie ! :)
5) Pozostaw komentarz poniżej (pod tym postem) i napisz który arkusz z najnowszej kolekcji najbardziej Ci się podoba (i dlaczego) :)
6) do zgarnięcia  najnowsza kolekcja papierów "Smacznego!" :)
7) CANDY trwa od 16.08 - 23.08.2014

Kochani!
Wszystkie nasze nowości są już dostępne w sklepie, a do działu z Buttonami zajrzyjcie koniecznie,
ponieważ są tam dostępne badziki także do innych kolekcji :)

Życzymy Wam przyjemnego weekendu 
i do napisania ! :)

64 komentarze:

  1. Z chęcią włączam się do zabawy :) Kolekcja naprawdę słodka i apetyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako łasuch na słodkie, nie odmówię sobie możliwości poczęstunku :) Cudowne papierki- szczególnie grafika ujęła mnie za serce, nie wspominając o większych babeczkach, piśmie i napisach ;)
    Pozdrawiam weekendowo

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodkie candy. Wszystkie papierki mi się podobają, ciężko wybrać jeden najładniejszy. Ale jak już muszę to wybieram ten z dużymi babeczkami na serwetkach czyli 007

    OdpowiedzUsuń
  4. Palce lizać - to coś dla mnie :) Tyyyle przepięknych, kuszących słodkości na arkuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, kolekcja przepyszna! Podobają mi się barrrrdzo krateczki, ale jako ten jedyny "naj" wybieram 012 z cudownymi owocowymi grafikami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Same smakołyki, wszystkie słodkie! Najbardziej jednak urzekł mnie arkusz, na którym są śliczne apetyczne owocki- jagódki aż chce się zjeść! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale smakolyki.Moze szczescie sie do mnie usmiechnie? Arkusz 008 jest cudowny i bedzie sie nadawal do roznych prac.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudowności - papierki w kratkę są boskie, ten "drewniany" jak marzenie, ale najbardziej podoba mi się ten w napisy... taki niespotykany :) a i elementy do wycinania są genialne... :) oczywiście staję w ogoneczku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kolekcja , uroczy ten papier z napisami w różowo-błękitnej kolorystyce . Tak wygląda czasem niebo jak zaczyna się ściemniać :-) Wspaniałe są też kratki i deska :-) Gratuluję nowej kolekcji :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. KOlekcja jest piękna , kolor współgrają , są lekkie i przyjemne !

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna kolekcja, piękna kolorystyka, gratuluję pomysłu :) Trudno wybrać ten jeden jedyny, wszystkie są rewelacyjne... Krateczki, kropeczki.. a babeczki i owoce... mniami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie sa przepiekne ;) i wygladaja tak smakowicie. jak juz musialabym "poczestowac sie" jednym, to wybralabym ten arkusz z babeczkami - wyglada przepysznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Post napisany i podlinkowany, obserwatorką też jestem (Manu Propria), pozostaje wybrać papier, ale jak to zrobić, gdy wszystkie takie apetyczne?

    Czerwona kratka - bo kocham czerwień, a ten wzór jest typowo kuchenny.

    Zielona kratka - bo wnosi powiew świeżości.

    Niebieska kratka - bo tego lata właśnie ten kolor mną zawładnął.

    Deski - bo kojarzą mi się z podłogą w kuchni mojej Babci.

    Pozostałe - bo są bardzo apetyczne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Taka kolekcja, że nie potrafię wybrać, który arkusz podoba mi się najbardziej! Arkusz do wycinania z babeczkami jest uroczy :-)
    Zgłaszam się oczywiście do tej słodkiej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale apetycznie! Najbardziej podobają mi się kolorowe krateczki - czerwona, zielona i niebieska :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna kolekcja! Pomysł z dwoma arkuszami do wycinania i z buttonami - super! Bardzo lubię kratki i papiery z motywem drewna - więc wszystko mnie u Was zachwyciło!!!! Cudo! Chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. deseczki i kropeczki to coś co lubię ale ciacha są the best! :-)
    zestaw szerokiego zastosowania w przyjemnych pastelowych barwach.

    chętnie wezmę udział w losowaniu


    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna kolekcja! znowu!!!! ja uwielbiam wasze kratki, a te owoce są rewelacyjne!!!!
    Zapisuję się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. kropeczki i krateczki slodkie są, piękna kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  20. Warunki spełnione :), wszystkie papierki są słodkie, jeśli mam wybrać jeden arkusz to najbardziej podobają mi się deseczki. Lubię drewno i jego motywy na pracach ;).

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjna kolekcja :) bardzo podoba mi się pomysł z badzikami :) A co do samych papierków - moim number one są deseczki - mam pomysł na pracę 3 D i właśnie czegoś takiego mi brakowało :)) Podobają mi się też kratki - uwielbiam kartkowe kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolekcja piękna jak zwykle:) Mnie szczególne podobają się te "ceratki w kratki" - pomidorki, ogórki i twaróg domowej roboty na stole, przykrytym takim właśnie obrusikiem i wakacje u cioci na wsi:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Marta! jak można wybrać jeden arkusz ulubiony??? mnie się podoba duuuużo więcej, a właściwie to chyba wszystkie... no, ale ma to być warunkiem uprawniającym do udziału w losowaniu, no to krateczki/napisy (te delikatniejsze)/ elementy do wycinania :)) post za chwilkę wrzucę :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Stawiam na 9 arkusz w napisy:) świetne tło dla przepiśników, które bardzo lubię:) Ale cała reszta jest również smaczna:) Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam słabość do krateczek:) ale jeśli mam wybrać tylko jeden arkusz to wybrałabym ten z owocami, mniam:) (Udostępniłam także na fb http://tinyurl.com/kt6mxja )
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dołączam do candy bez dwóch zdań!
    Wybieram arkusz z zieloną krateczką, bo zielony to mój ulubiony kolor i jeśli mogę sobie pozwolić na jeszcze jeden arkusz to ten z napisem "słodkości" :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślinka cieknie na widok tego zestawu. Wszystkie cudne, ale najbardziej podoba mi się ósemka. Błękitno beżowa z napisami. Jestem fanką mixmediowych teł i stempelków z odręcznym pismem. A ta karteczka zrobi piękne tło, dla kolejnego scrapa. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rany! Kolekcja jest przepiękna!!! Gratuluję talentu i mam oczywiście nadzieję, że to ja będę szczęśliwą posiadaczką nowej kolekcji. Babeczki i napisy są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe papiery :) wszystkie są super, jednak najbardziej podobają mi się te w napisy odręczne,przepiękne są, wspaniale komponują się w najbardziej eleganckie kartki i albumy. Zapisuje się również na te wspaniałości

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne wszystkie a najlepsze są drewniany i owocowy. Cała kolekcja smakowita więc się zgłaszam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. tak piękna kolekcja, że trudno się zdecydować, świetna robota, ale chyba ciacha czyli #7to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam papiery z napisami, więc wiadomo który najbardziej mi się podoba. Dlaczego? o gustach się nie dyskutuje, tak po prostu mam :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolejna przepiękna kolekcja !!! Z papierów najbardziej podoba mi się arkusz nr 5 oraz arkusze do wycinania. "Guziczki" cudne !!!
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/2014/08/magiczna-kartka-znowu-zaprasza-na-candy.html, na FB nadal nie istnieję :)
    Życzę powodzenia i pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zielona i czerwona kratka są cudowne! Przypominają mi obrusy przykrywające stoły w wynajętych domkach wakacyjnych z dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolejna cudowna kolekcja!!! Wszystkie arkusze są piękne, ale ósmy jest wprost rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie są smakowite, a najbardziej podobają mi się arkusze z elementami do wycinania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. moi faworyci to papierki z napisami w tle - nr 8 i 9 od góry - podobają mi się ze względu na wzór oczywiście i delikatną kolorystykę :) ale cała kolekcja świetna! :) z chęcią zapisuję się do zabawy i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna kolekcja! Idealna na przepiśniki ale nie tylko, krateczki będą też super wyglądać w dziecięcych pracach. Najbardziej podoba mi się arkusz w deseczki, bo jest bardzo uniwersalny.

    OdpowiedzUsuń
  39. z ogromną przyjemnością przyłączam się do zabawy:). przecudna kolekcja:), z której ja najbardziej bym chciała arkusz z owocami:), bo uwielbiam umieszczać na swoich pracach tego typu obrazki:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

    OdpowiedzUsuń
  40. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce, bo kolekcja słodka i bardzo smakowita. Trudno wybrać ten najładniejszy papier, ale chyba kropki i kratka, i elementy do wycinania, i buttony, i chyba wszystko ...

    OdpowiedzUsuń
  41. O rajuśku jakie cuda. Oczywiście dołączam się do zabawy. A najbardziej podoba mi się arkusz 012 - mnóstwo dodatków do wycinania, które dopełnią każą pracę o kulinarnym charakterze. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwatorem już jestem od dawna cała kolekcja jest mega pyszna ciężko wybrać tej jeden arkusz ale jak dla mnie czerwona krateczka kojarzy mi się z kolorem truskaweczek mniam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale cudna kolekcja :) Przyznam się, że nigdy jeszcze nie zrobiłam żadnego przepiśnika więc tym bardziej się ślinię do tych papierków ;) Najbardziej mi się spodobał papier usłany maleńkimi babeczkami i wszystkie krateczki bo uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jest pytanie(trudne) i odpowiedź(również trudna).Wszystkie papierki są mega fajne, apetyczne,niekaloryczne i stworzone wprost...do wszystkich kuchennych przepiśników, notesów, zapiśników, kartek kulinarnych...A kóry podoba mi się najbardziej- no właśnie.Jak z całości wybrać tą cząstkę, która będzie wisienką na torcie? Ciężka sprawa.Ale obstawiam papier babeczkowy i w deseczki. I gratuluje BUTTONÓW, są genialne, są przesłodkie, przeurocze i stanowią wspaniałe dopełnienia do papierowych wytworków.

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję, kolekcja piękna. Apetyczna - wszystkie arkusze , ale pastelowe babeczki to mój faworyt.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Super kolorki! Aż chce się wyczarować w kuchni coś słodkiego. Mi do gustu najbardziej przypadł nr 8, który poza słodyczą ma w sobie sporo elegancji. Ale babeczki też świetne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczności :) Najbardziej podobają mi się kolorowe krateczki :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Cała kolekcja jest przepyszna!! Najbardziej podobają mi się arkusze do wycinania te z babeczkami i owocami, czyli nr 11 i 12. Buttony też są super:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Super kolekcja, ciężko jest wybrać jeden arkusz. Jeśli jednak trzeba wybrać to ten z badzikami przemawia do mnie najbardziej, a zaraz po nim arkusz z babeczkami do wycinania ;)
    Warunki spełnione
    Pozdrawiam i ustawiam się w kolejce po słodkości

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna kolekcja - trudno wybrać, który arkusz najbardziej mi się podoba... ale ten z owocami mocno zwraca moją uwagę :):)

    OdpowiedzUsuń
  51. Słodkości cudne!
    Najbardziej podobają mi się arkusze do wycinania.
    Jakie one możliwości dają!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. bardzo mi się podobają arkusze w kratkę, bo są uniwersalne, nie tylko do kulinarnych projektów

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczne papierki! Trudno wybrać tej jeden ... jak już muszę to może arkusz dodatków 011 :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Fantastyczne słodkości!! Z chęcią poczęstowałabym się wszystkimi arkuszami. Powstały by cudowne przepiśniki dla całej rodzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  55. I like 008 shabby blue with vintage script the most because that will perfect to make layout of my son's photo.

    OdpowiedzUsuń
  56. Z chęcią dołączam do zabawy. Karteczki cudne. Wszystkie mi się strasznie podobają, ale skoro mam wybrać jedną to chyba najbardziej mnie oczarowała 012. Te cudne owocowo soczyste kolorki, mniam! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja wybieram niebieską kratkę. Kojarzy mi się z kuchnią mojej mamy - jak byłam mała, mama miała w kuchni takie ściereczki :)
    Warunki spełnione, tylko nie umiem podlinkować banerka - czy link w tekście się liczy? :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  58. Uwielbiam MUFFINY piec, jeść i umieszczać na przepiśnikach... :) dlatego wybieram papier z muffinkami "przegryziony" papierem w krateczkę :) Pozdrawiam i smacznego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Cała kolekcja jest przesłodka- po prostu rozpływałaby się w rękach!
    Gdybym miała wybrać jedną kartkę to tą z małymi "babeczkami"- urocza!
    Dziękuję za możliwość brania udziału w tak "słodkiej" zabawie- Miłego dnia MontanA

    OdpowiedzUsuń
  60. Cała kolekcja cudna. Właśnie przymierzam się do zrobienia pierwszego przepiśnika i kolekcja jest idealna do tego.
    Jeżeli miałabym wybrać jeden arkusz to wybrałabym dodatki z muffinkami. Myślę, że cudownie dopełniłby środek z pysznymi przepisami ;)
    I życzę kolejnych równie cudnych kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Warunki spełnione (na fb poprawione :p ) kolekcja super - smakowita a najbardziej podoba mi sie arkusz nr 8 - śliczne połączenie kolorów, papier nadaje się do różnych prac - nie tylko o tematyce kulinarnej. Arkusze z wycinankami też są boskie i bardzo apetyczne :D
    pozdrawiam Justycha

    OdpowiedzUsuń
  62. Arkusz 11 i 12. Nie mogę zdecydować czy owoce, czy babeczki bardziej mi się podobają. Uwielbiam i jedno i drugie, we wszelkiej postaci (do jedzenia i jako np. przydasie).
    Podobają mi się też blisterki z buttonami. Do tej pory jeszcze nie użyłam czegoś takiego, bo po prostu nie miałam.
    Są przydasie jest frajda i zabawa.
    Pozdrawiam! Anna

    OdpowiedzUsuń
  63. ゴム足裏も維持されるとき 続く の ヶ月 と何年も。靴はプレミアム レザー 彼または彼女に、デザインのトップの側面 および供給
    十分なクッションと衝撃吸収のので に関連付けられている、 空気唯一のユニット。それを実現しなかった場合 最初のとき私は最初 私ナイキが長い距離を走り始めたクッションの靴は安定性を与えていない私は 必要。

    Feel free to surf to my homepage; Adidas キャンパス

    OdpowiedzUsuń
  64. Kiedy rozstrzygnięcie tego Candy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)