czwartek, 24 lipca 2014

Mega wakacyjne CANDY!

Witajcie Kochani! :)

Z okazji urlopu w Magicznej Kartce mamy dla Was MEGA candy wakacyjne!

Zapraszamy do zapoznania się z zasadami i do udziału bo w tej wielkiej paczce same wakacyjne pyszności! :)



1) Zostań obserwatorem naszego Magicznego bloga.
2) Umieść podlinkowany, powyższy banerek o Candy w nowym poście na swoim blogu (nie na pasku bocznym).
3) Zgłoś się za pomocą inlinkz (post na którym znajduje się banerek).
4) Dodatkowo możesz polubić naszą stronę na Facebook'u i zostawić tam komentarz, udostępniając nasz bannerek :)
5) Pozostaw komentarz poniżej (pod tym postem), wyrażający chęć zgarnięcia MEGA wakacyjnej paki od Magicznej Kartki!
6) CANDY tylko przez 4 dni ! od 24.07 - 27.07.2014

Jeżeli nie masz ochoty na zabawę, wejdź do sklepu i zrób zakupy papierowe z 15% rabatem, a również obdarzymy Cię GRATISAMI :)

60 komentarzy:

  1. Zgłaszam się oczywiście - taka MEGA paka od Was, to wspaniały prezent na wakacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo to miłe, że nawet w czasie urlopu nie zapominacie o swoich Klientach.
    Udanego wypoczynku!
    Chętnie przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja ustawiam się grzecznie w kolejeczce licząc na odrobinę szczęścia, że mega paka do mnie przybędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę! Chcę, chcę, chcę! Dziękuję bardzo za te pyszności i życzę wszystkim powodzenia w losowaniu!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam szczęścia w Waszych zabawach , ale ciągle próbuję ..... :-))) Pozdrawiam deszczowo , bo pada od rana :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nigdy nie wygrałam w candy, no ale w końcu może los się uśmiechnie i do mnie. Oczywiście, że chciałabym dostać taką mega paczkę od Was! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością dołączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję: TAK
    Banerek: JEST
    Facebook: JUŻ OD JAKIEGOŚ CZASU

    No to BIORĘ UDZIAŁ:)
    Super byłoby dostać taką MEGA pakę waszych wspaniałości:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. No to może i ja spróbuję :) Formalności spełnione więc może szczęście dopisze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przyłączam się do zabawy i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście że mam chrapkę na te wspaniałości, zgłaszam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. TAK, TAK, TAK-
    TAK-obserwuję
    TAK-baner w poście zamieszczony
    TAK- jestem chętna na MEGA pakę
    TAK!-ZGŁASZAM SIĘ DO ZABAWY!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się do zabawy z ogromną nadzieją na szczęście....
    Obserwuję i pościk tuhttp://mojswiatkolorow.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmmm... Lubimy takie wakacyjne niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwatorem jestem, banerek umieściłam i baaaaaaaaaaardzo chcę wygrać......
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja też się chętnie zgłaszam! :) Tylko ofiara losu jestem i nie umiem w poście umieścić podlinkowanego bannerka, umieściłam bannerek i link osobno - liczy się?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Polecenia wykonane, pomarzyć zawsze można więc ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko zrobione, teraz czekam na pomyślne wyniki losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się, pięknych papierów nigdy dość:)

    OdpowiedzUsuń
  20. wspaniała zabawa, również się do niej zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Warunki spełnione :) Bardzo chciałabym dostać taka paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Post opublikowany, podlinkowany, stronka na fb polubiona już dawno! Bardzo chcę Mega pakę! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej, jakiś czas temu przestałam brać udział w wszelkiego rodzaju konkursach, gdyż najzwyczajniej w świecie NIGDY nic nie wygrałam :)
    Ale co mi tam tym razem spróbuję, zwłaszcza że Wasze papiery są boskie! Warunki spełnione! Miłych wakacji i pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Oczywiście ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oczywiście bardzo chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również ustawiam się w kolejce po takie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie dołączę do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Extra wakacyjne candy :-) Mnie także będzie miło wziąć udział w zabawie :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja staję w kolejce po mega pakę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Również ustawiam się w kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Polubione od dawna, słodkości kuszące, więc i ja ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudownie :) I ja się skuszę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Próbuję szczęścia po raz kolejny, może akurat jakiś spóźniony prezent urodzinowy do mnie trafi :)
    Nie ma mnie na FB, ale obserwuję od dawna.
    Pozdrawiam słonecznie i życzę wspaniałego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dopisuję się do zabawy, może tym razem dopisze szczęście :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Z wielką nadzieją na wygraną przyłączam się do Candy, może w końcu los się uśmiechnie i wygram. Bardzo chciałabym wygrać! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oczywiście, tak jak moje poprzedniczki chciałabym wygrać !

    OdpowiedzUsuń
  37. Dla prawdziwej scraperki papierków nigdy dość, a już na pewno tak cudnych!

    OdpowiedzUsuń
  38. Staję w kolejce nie wątpiąc że w wakacyjnej mega pace same cudowności rozdajecie ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Po stokroć tak! Uwielbiam konkursy :) Życzę wszystkim dużo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  40. No jasne, że tak! Jak mogłabym nie wziąć udziału w tak fantastycznym candy?!

    OdpowiedzUsuń
  41. Uff, w ostatniej chwili :) zgłaszam się oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziś ostatni dzień , ale nie północ :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wymagania spełnione, więc zapisuję się;) Żal się nie zgłosić, a tu już ostatni dzień tej zabawy, lecz zdążyłam:) Może los się do mnie uśmiechnie?:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Z wielką chęcią dołączam do zabawy. Na rabat się spóźniłam i zakupy już zrobiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też mam chęć na te słodkości :D

    OdpowiedzUsuń
  46. również deklaruję chęć i gotowość do przygarnięcia Magicznych przydasi :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dołączam do zabawy i ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ostatnim rzutem na tasme zapisuje sie i ja :) obserwuje bloga od dawna:) banerek na blogu rozanyzakatek.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Och, jaką ja chęć wyrażam-OGROMNĄ!!!
    całuję
    Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  50. Mmmm, świetna wakacyjna oferta!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Mega wakacyjna paka? To coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  52. Zdążyłam :D :D Chętnie przyłączam się do zabawy :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Z wielką przyjemnością przygarnę MEGA wakacyjną pakę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)