czwartek, 12 czerwca 2014

Ślubny komplet

Witajcie Kochani!

Sezon ślubny w rozkwicie, ja z tej właśnie pięknej okazji stworzyłam i chciałabym Wam zaprezentować komplet składający się z kartki i torebeczki. Torebeczkę wyrysowałam, wycięłam i złożyłam sama i przyznam się, że nie jest to wcale takie trudne, a bardzo efektowne!

Do stworzenia tego kompletu posłużyły mi papiery z kolekcji Stalowe Niebo, które swoją elegancją i pięknem wzorów idealnie nadają się do tego typu prac.

Tak prezentuje się mój komplet:






Przygotowałam dla Was również szablon z wymiarami na taką właśnie torebeczkę. Przygotowanie bazy nie zajmie nam na pewno więcej niż 10 minut, więc jeśli nie potrzebujemy bardzo dużych ilości torebek ani nie mamy specjalistycznych urządzeń, możemy bez trudu zrobić ją sami! Ja przygotowałam szablon z wymiarami mojej torebki, ale oczywiście na jego podstawie możecie tworzyć torebeczki takie, jakie akurat są Wam potrzebne (pamiętajcie tylko, że szerokość dna i boków torebeczki musi być taka sama). 

Przerywane linie to oczywiście miejsca bigowania, podpisałam, które musimy zbigować "na zewnątrz", a które "do środka", by łatwiej nam się torebkę składało, ale myślę, że instynktownie każdy będzie to wiedział. Ścięte skrzydełka to oczywiście miejsca, które pokrywamy klejem i za pomocą którym składamy wszystko w całość. Dziurki na wstążkę możecie zrobić, tak jak ja zwykłym dziurkaczem biurowym. 




Lista Materiałów:

      


Pozdrawiam Was serdecznie i przypominam o trwającym w Magicznej Kartce Candy, gdzie czeka na Was wspaniała nagroda w postaci najnowszej kolekcji (ja swoją już mam!) oraz o naszym najnowszym wyzwaniu "bez użycia wykrojników i dziurkaczy", gdzie oczywiście możecie wygrać bon na zakupy w sklepie :)

8 komentarzy:

  1. Przepiękny komplet:) Podglądam i szczerze podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna torebka! Dzięki za szablon, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplecik! Bardzo dziękuję za kursik na torebeczkę- myślę że niebawem go wykorzystam:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. wunderbar, sehr wunderschön :)
    liebe grüße ingird

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplet, podobają mi się kolorki, dziękuję za szablon torebeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna kartka i torebeczka do niej pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny komplet :) strasznie podoba mi się to brązowe serduszko !!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)