niedziela, 8 czerwca 2014

Album w szarościach

Witam serdecznie.
Jak Wasze wrażenia pozlotowe? Mam nadzieję, że mega pozytywne tak jak moje.
Było cudnie, nieprawdaż?

Kochani dziś chcę pokazać Wam album ślubny, który wykonałam z różnych kolekcji magicznych papierków. Poszukiwałam szarości i znalazłam ich sporo, głównie w Stalowym niebie, ale nie tylko.
Jako dodatek i "ożywiacz" tej szarości posłużyły mi kwiatowe motywy z białej Niewinności.
Całość przypieczętowana jest cudownymi  beermatowymi napisami  o ślubnej tematyce.
Albumik prezentuje się tak:









W pracy użyłam :



Lekki jak puch 011                     Niewinność biała-zestaw

Stalowe Niebo-zestaw                  Napisy ślub



To wszystko co na dziś przygotowałam.
Do zobaczenia wkrótce.
Cudownej niedzieli Wam życzę.

Pasja Kati

2 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)