czwartek, 15 sierpnia 2013

Wyzwanie z mapką

Witajcie. Dzisiaj 15, także - jak zawsze, zapraszamy serdecznie na kolejne wyzwanie z mapką.


W tym miesiącu wygląda ona następująco:



Wyzwanie potrwa do 31 sierpnia 2013 roku, do północy. 
Przed przesłaniem swoich prac, koniecznie zapoznajcie się z regulaminem, znajdziecie go TUTAJ

A teraz prace naszego "Magicznego Teamu":


Kasia (Pasja Kati)
Stworzyła mocno ukwieconą kartkę w odcieniach błękitu.



Użyte papiery:


GosiaK
Również wyczarowała delikatną błękitną kartkę, zgodnie z mapką użyła dużej ilości listków :)



Użyte papiery:


Anetka (Artisant)
Stworzyła jak zwykle bardzo delikatną "zwiewną" kartkę w jaśniutkich kolorach.


Użyte papiery:


Madzik
Nasza nowa projektantka debiutuje wiosenną, optymistyczną karteczką :-)



Użyte papiery:


MarysJa
Tym razem postawiła na kontrasty z kwiatowymi akcentami.


Użyte papiery:


Ilonka (Teo)
Kolejna z naszych "nowych nabytków" zrobiła aż dwie optymistyczne prace z motylkami :)






Użyte papiery:


Małgoś
Ja natomiast postanowiłam wykorzystać mój ulubiony papier i równie ulubioną tekturową rameczkę,
 wszystko dopełniając gotowym cytatem wyciętym z arkusza.



Użyte papiery:


Na koniec chciałam oddać w Wasze ręce kolejny digi stempel mojego autorstwa, na prośbę czytelniczki :-) 
Wszystkich, którzy zdecydują się go użyć w swoich pracach, proszę o pozostawienie informacji w komentarzu na moim blogu: malgos-scrapuje.pl .




Zapraszamy do zabawy!

7 komentarzy:

  1. Super mapka, chyba podejmę wyzwanie . Dziękuję za digi stempelek - ja o niego prosiłam :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilonka i Małgoś piękne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super mapka i piękne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Mapka, karteczka już zrobiona, czeka tylko na fotografa :-)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna mapka - jak zwykle :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)