sobota, 9 lutego 2013

serduszkowa kartka sztalugowa - kurs :)

Witam wszystkich z uśmiechem na buzi :) 
Dziś chciałabym zaprezentować Wam kurs na kartkę sztalugową. Moja ma kształt serduszka (z okazji tego, że walentynki już tuż tuż), ale równie dobrze może ona mieć każdy inny dowolny kształt :) 

Na bazę do kartki potrzebujesz:
 - 2x kartka A4
 - nożyczki
 - klej
 - bigownice/kość introligatorską.

Wymiary - zaznaczone na czerwono :)
Miejsca bigowania - zaznaczone na biało :)


Na przygotowanych bazach odrysowujemy (od szablonu lub od wykrojnika lub -jak ja - odręcznie) serca. Wszystko tak jak niżej. Wycinamy. Zaginamy w miejscach bigowania i baza gotowa :) Serce na front proponuję zamocować dopiero po jego przyozdobieniu :)


A tak wygląda baza przyozdobiona przeze mnie :)





Materiały, które tu wykorzystałam:

 


Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie :)

9 komentarzy:

  1. bardzo przydatny kurs, dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kartki sztalugowe wyszły z waszych papierów. Super - chętnie kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. super kursik, dziekuję bardzo. Gotowa praca strasznie mnie zauroczyła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka :)

    pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za kurs - na pewno się przyda :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za świetny kurs, właśnie z niego skorzystałam.
    http://beatakraftuje.blogspot.com/2013/02/67-walentynki.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Kursik się przydał dzięki pozdrawiam

    www.czerdziestolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)