piątek, 1 lutego 2013

Dziecięca kartka na każdą okazję

Witajcie, kochani w ten nieco pechowy od rana dzień!

Wielu z Was zdziwiło się zapewne dzisiejszym nietypowym postem.
Przepraszam Was za to, moja wina.
A właściwie mojego samochodu, który padł w trakcie porannego rozwożenia dzieci do szkół.
Zanim dotarłam do domu od mechanika (na pieszo...), pusty post opublikował się.
Nauczka na przyszłość: jak planujesz posta na zaś, nie dawaj "opublikuj",
dopóki nie napiszesz tego posta w całości :)

Cieszę się, że natychmiast zareagowaliście, bo to oznacza, że zaglądacie do nas :) 

***
Dzisiaj pokażę Wam kartkę dziecięcą, która może być wykorzystana przy dowolnej okazji.
Narodziny, urodziny, imieniny czy... brak okazji to dobry pretekst,
by jakieś dziecko obdarować własnoręcznie wykonaną karteczką.
Moja kartka to taki składaczek z miejscem na życzenia w środku.





Mam nadzieję, że Wam się podoba!
Uwielbiam kolekcję dziecięcą Malutkie Szczęścia.
Praca z nią jest lekka, łatwa i przyjemna!
Musicie się koniecznie sami o tym przekonać :)

  

  





5 komentarzy:

  1. Jeju! Przepiękna :)
    Oh faktycznie cieżki poranek - podobnie jak u mnie, tylko ja walczę z wielkim bólem brzucha :(
    Oby reszta dnia była lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale delikatna ślicznotka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)