niedziela, 20 maja 2018

Metryczka w ramce dla chłopca / Birth Metric for a boy in a frame

Witajcie!
Dzisiaj zapraszam Was na moją inspirację, na którą przygotowałam metryczkę z okazji narodzin małego Tymka.
Skoro metryczka jest dla chłopca, to oczywiście króluje kolor niebieski i błękit, których w Magicznej Kartce jest naprawdę duży wybór. Możecie się bawić i dowolnie łączyć kolory oraz wzory.
W mojej pracy wykorzystałam arkusze z kolekcji: W Stronę Tęczy 2, Po Prostu (miłość), Wyspa Motyli i Rajskie Sonety.
By praca miała przestrzenny charakter, wykorzystałam duuuuużo kosteczek 3D.
Mam nadzieję, że spodobała Wam się moja inspiracja :)

Welcome!
I invite you today to look at my inspiration, 
for which I have prepared a birth metric for a little Tymek.
If this birth metric is for a boy, of course, the main colours are blues, which in the Magiczna Kartka is really a big choice. You can have fun and freely combine colours and patterns.
In my project, I have used papers from the collection: Toward The Rainbow 2, Just Love
Isle of Butterflies and Sonnets of Eden.
To make the project spatial, I have used a lot of 3D cubes.
I hope you liked my inspiration :)











W pracy wykorzystałam:
In my project I have used:


Pozdrawiam serdecznie,
Warm greetings,


4 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)