sobota, 5 maja 2018

Komunijnie/Communion's card

Hej 
Tak, Tak, wiem, że większość z was bawi się dziś na śląskim zlocie scrapbookingowym. Z zazdrości, że ja nie mogę być, chciałam Was pomęczyć kolejnymi kartkami komunijnymi. Na naszym blogu atmosfera komunijna na całego i ja dziś nie zamiarzam od tego odchodzić. 
A tak na serio, to mam nadzieję, że tym  którzy dzielą dziś mój los, spodobają się moje karteczki komunijne z najnowszej kolekcji Magicznej Kartki

Hi
Most of you are in Katowice today on one of the biggest scrapbooking event. I can't be there unfortunately so I would like to show you more communuon's cards from the newest Magiczna Kartka paper collection .
I hope that you like them.







Użyłam
I've used


Miłego weekendu
Have a nice weekend


1 komentarz:

  1. Śliczne kartki, delikatne - papiery są wspaniałe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)