niedziela, 18 marca 2012

Anioły...

Witajcie,

dzisiaj inspirować będę Was ja - tulipanka :)

jak Wam mija niedziela? Czy u Was też tak świeci słoneczko? Mam nadzieję, że jest tak pięknie jak u mnie :)

Chciałam Wam pokazać pewien anielski komplecik. Jak zobaczyłam ten papier od razu wiedziałam co z niego powstanie... Jest sam w sobie tak piękny, że nie potrzebuje wielu dodatków. A więc zainspirowana gniecionymi i targanymi pracami Enczy zrobiłam karteczkę i pasujący do niej notesik dla pewnej osoby, która wierzy w dobre anioły.

Wykorzystałam papier - ANIELSKIE SNY 07, do tego szary papier (pozostałość po scrapowych zakupach), trochę gazy, perełki w płynie, metalowy ćwiek i metalowe motylki...

A oto szczegóły...







Pozdrawiam :)

4 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)