czwartek, 20 maja 2021

Męski Duet :)

Witajcie !

Baaaaardzo dawno mnie tutaj nie było. Cieszę się, że Ania jest na tyle wyrozumiała, że jeszcze pozwala mi tutaj czasami gościć - za co jestem mega wdzięczna bo pozwala mi się to oderwać od jakiejś takiej rutynowej codzienności, która zbyt mocno weszła mi w nawyk :)) 

Jakiś czas temu, miałam ogromną przyjemność znowu usiąść do biurka i stworzyć projekt, typowo dla mężczyzny. A, że mężczyzna ten to tzw "słodka dziurka" to do głowy nie przyszło mi nic innego, jak tylko czekoladownik i kartka do kompletu... Idealna i niezawodna jak zwykle okazała się tu kolekcja "Ten Gość", która moim zdaniem żadnego dodatkowego ozdabiania nie potrzebuje.... z resztą sami zobaczcie - komplet powstał jedynie przy pomocy
tej kolekcji oraz nożyczek i kleju...

Zapraszam na krótką fotorelację :)






Na dzisiaj to wszystko. Następnym razem wpadnę z czymś odrobinę większym :)
Póki co pozdrawiam Was bardzo serdecznie 
i do napisania :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)