niedziela, 22 listopada 2020

Opakowanie na drobny prezent

Pozostajemy w temacie Świąt :)

Niedługo Mikołajki, potem gwiazdka - idealne okazje na wręczenie jakiegoś drobiazgu. Zresztą każda okazja jest dobra, żeby sprawić komuś odrobinę radości. 

Naszą świąteczną kolekcję - Puszysta zima - wykorzystałam do zrobienia opakowania na pierniczki (tak, już piekłam pierwszą porcję w tym roku i zostały z niej smętne resztki). Wycięłam wykrojnikiem tagi na boki (można oczywiście przygotować je samemu), a potem skleiłam dolne pudełeczko dopasowane do wymiarów tagów. Zamiast tej całej zabawy możecie wykorzystać po prostu nosidełko do exploding boxów. Pozostaje ozdobić zewnętrzne powierzchnie i gotowe. Ja użyłam do tego kwiatów i innych elementów wyciętych z kolekcji.




wykorzystane papiery:


Pozdrawiam ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)