sobota, 28 marca 2020

Gościnna Projektantka Barbara Niezgoda


Bardzo dziękuję za wyróżnienie moich prac w zabawie Fan miesiąca i za zaproszenie do zaprezentowania swojej twórczości na blogu Magicznej Kartki!
Na imię mam Barbara i prowadzę bloga Mój świat kolorów, gdzie prezentuję swoją radosną twórczość. Bardzo lubię robić kartki, albumy,notesy oraz ozdabiać przedmioty metodą decoupage. A na dzisiaj przygotowałam dwie propozycje. Pierwsza to jest kartka z shaker boxem, którą wykonałam przy użyciu kolekcji Kwiecisty Romans i Kawowe Historie z niewielkim dodatkiem Wstronę Tęczy 2.



Druga praca to komunijny exploding box, który w całości zrobiłam z przepięknej i bardzo delikatnej kolekcji papierów Ten WyjątkowyDzień, idealnej wprost na takie prace oraz W stronę Tęczy i W stronę Tęczy2. Zapraszam do oglądania.Pozdrawiam serdecznie w tym trudnym dla nas czasie, Barbara Niezgoda.
 





3 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)