niedziela, 16 lutego 2020

Gościnna Projektantka Emilia Tworzy


Dziś mamy niezwykłą przyjemność gościć na naszym blogu Emilię, naszą Fankę stycznia :)


Niezmiernie mi miło, że mam przyjemność gościnnie wystąpić na blogu Magicznej Kartki.

Prywatnie jestem żoną i matką dwóch wspaniałych córek. Mieszkam w małej miejscowości na Kaszubach. Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się kilka lat temu. Nie mam jakiegoś określonego stylu. Najchętniej i najczęściej tworzę kartki okolicznościowe, ale zdarzyły się też albumy czy pudełka. Cały czas jestem na etapie poszukiwań i zdobywania nowych doświadczeń. Bardzo lubię prace romantyczne. Zawsze staram się, aby były one estetyczne i eleganckie. Tworzenie kartek sprawia mi ogromną przyjemność. Moje prace możecie obejrzeć na moim blogu.
Do stworzenia dzisiejszych prac wybrałam kolekcję papierów Ten Gość! oraz Dziecięca Kraina.

Pozdrawiam
Emilia












2 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)