wtorek, 10 grudnia 2019

Gościnna Projektantka: SKRZYDLATE RĘKODZIEŁO

Dziś mamy przyejmność gościć na naszym blogu Skrzydlate Rękodzieło :)
"Cześć !
Mam na imię Katarzyna, w świecie wirtualnym występuję jako Skrzydlate Rękodzieło [serdecznie zapraszam na  fanpage Facebook https://www.facebook.com/skrzydlaterekodzielo/  ☺]. 
Od zawsze lubiłam plastyczne prace, działam z wieloma materiałami: z papierem, filcem, drewnem, polarem minky, sklejką, farbami. Tworzę z tego głównie kartki okolicznościowe - to chyba lubię najbardziej. 
Ale czasami ktoś zadzwoni: "Kasia, nigdzie nie mogę znaleźć czegoś takiego, masz może jakiś pomysł, potrzebowałabym…" 
I wtedy powstają metryczki, breloczki, ozdoby na choinkę, albumy z okładką polarową, pudełka.
Często tworzę z papierów Magicznej Kartki, dlatego też tu jestem. Jestem po prostu FANEM tej firmy:)
Dziś chciałabym Wam zaprezentować dużą kartkę. Format A4. Z kolekcji Magicznej Kartki - "spełnione życzenia". Jest taka duża dlatego, że w środku ma się podpisać cała 30 osobowa klasa. Niestety jeden z chłopców tej klasy ciężko zachorował, więc koledzy i koleżanki chcieli złożyć mu świąteczne życzenia. Mam nadzieję, że ta kartka wywoła uśmiech na jego twarzy i doda mu otuchy :)  bo w końcu…
"Jest taki czas, co łzy w śmiech zmienia,
jest taka moc, co smutek w radość przemienia,
jest taka siła, co spełnia marzenia...
To właśnie magia Świąt Bożego Narodzenia."

Dziękuję za gościnny występ!   






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)