sobota, 26 maja 2018

Dzień mamy. Mother's Day.

 Witajcie.
Mam  przyjemność inspirować was dzisiaj moja pracą.
Data wyjątkowa i osoba dla której powstała ta praca również.
 To moja kochana mama.
Powstało LO z najnowszej kolekcji papierów Magicznej Kartki :
Na zdjęciu moja mama, podczas pobytu nad morzem.
 Zachwycił nas ten piękny ogród i wspaniałe kwiaty.
 Tak samo zachwycająca jest ta kolekcja, jej  
kolory, wzory cudowne.
Korzystając z okazji
 chciałabym złożyć życzenia wszystkim mamom.
Życzymy Wam miłości, dobroci, cierpliwości do nas.
 Byście każdego dnia czuły się docenione i kochane.
 
Hello everybody!
I have a privilege of inspiring you with my work today.
The date is quite special and so is the person, for which the card is intended.
It's my dear Mum.
The LO was made with the newest collection's papers by "Magiczna Kartka"
 " Słoneczne chwile" (Sunny Moments).
On the photo, my mother on vacation near the sea.
We were delighted with this beatiful garden and lovely flowers.
The new collection is just as delightful, its colors, gorgeous patterns.
While we're here I'd love send wishes to all mothers here.
We wish you love, kindness patience.
Hope that everyday you'll fell loved and appreciated.




 
 Wykorzystałam cudną kolekcję
Słoneczne chwile.
 
I used:
 
Słoneczne Chwile - Zestaw
 
 
Ściskam Was serdecznie i biegnę do mamy z życzeniami.
 
Best wishes, I have to go now. I' m going to go and meet my mum :)
 
Bożena Avaler.
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)