sobota, 21 kwietnia 2018

Komunijny exploding box dla chłopca / First Communion Exploding Box for a boy

Witajcie!
Hello!

Sezon komunijny tuż, tuż, dlatego dzisiaj przychodzę do Was z komunijnym exploding boxem dla chłopca.
Boxa w całości zrobiłam z papierów Magicznej kartki. Wykorzystałam Karton Biały Gładki 250 g 30x30 cm oraz arkusze z kolekcji W Stronę Tęczy 2 i Niewinność.
Środek boxa ozdobiłam tekturką 3D i kwiatuszkami. Listki wycięłam z arkusza kolekcji W Stronę Tęczy. Lubię przestrzenne prace, więc i w mojej nie zabrakło kosteczek 3D.
First Communion season is just around the corner. So I am coming to you today with exploding box for a boy for this occasion.
The box is fully made from papers from Magiczna Kartka. I have used white plain cardboard 250g 30x30 cm and sheets from collections Towards the Rainbow 2 and Innocence.
Inside of the box I have decorated with laser cut 3D chipboard and flowers. Leaves I have cut out from sheet Towards the Rainbow. I like dimensional projects that's why I am using lots of 3D self-adhesive cubes. 

Zapraszam do obejrzenia.
Happy watching!











Wykorzystałam następujące materiały:
I have used:


Pozdrawiam i do zobaczenia :)
See you later :) 





1 komentarz:

  1. Wow cudny box, dodatki śliczne, kolory śliczne i ta wstążka na wieczku cudna !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)