piątek, 30 marca 2018

"It is Spring!" tags / "To Wiosna" - tagi

Witam,
Tu Aleksandra z Papermade fairytale. Dziś po raz pierwszy z moją inspiracją dla wspaniałego zespołu Magicznej Kartki! Dziękuję Marta za tę wspaniałą szansę.

Wiosna to moja ulubiona część roku i nie mogę doczekać się jej pełnego rozkwitu! Kocham kiedy wszystko kwitnie, ptaszki śpiewają, motylki latają a słonka rozpościera swe promyki na nas!
Dlatego zdecydowałam, że moją pierwszą inspirację przgotuję ze wspaniałej kolekcji "Kwitnące poranki", która krzyczy "Wiosna"! Zakochałam się w tych przepięknych, soczystych kolorach i grafikach i mam nadzieję, że wy też. Wykonałam dwa tagi! Mam nadzieję, że się spodobają i Was zainspirują!
Hi,
It's Aleksandra from Papermade fairytale with you today for the first time with my first inspiration for you as a part of wonderful Magiczna Kartka team! Thank you dear Marta for this amazing opportunity. 

Spring is my favourite time of the year and I can't wait for it to be in full bloom! I love when everything blossoms, birds are singing, butterflies are fluttering arround and sun is stretching its warm sunrays on us! So I decided to prepare my first inspiration for you with gorgeous "Blooming mornings" collection that just screams "Spring"! I fell in love with its gorgeous, vibrant spring colors and images and I believe you will too! I made two lovely tags for you! Hope you'll like them and that maybe they inspire you too! 








A tu papiery, które wykorzystałam, możecie je znaleźć w sklepie Magicznej Kartki:
And here are the papers which I used, that you can find in Magiczna Kartka shop:





Mam nadzieję, że podobała się Wam moja inspiracja!
Już nie mogę się doczekać jak stworzę dla Was coś więcej!
Miłego dnia i do zobaczenia! Całusy,
Hope you liked my inspiration! Can't wait to bring you some more!
Enjoy your day and see you soon! Hugs,
Aleksandra




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)