niedziela, 18 lutego 2018

Kartka z okazji Chrztu Świętego

Witajcie kochani!

Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić kartką, którą zrobiłam z okazji Chrztu Świętego.
Kartka dla chłopca, w niebieskich odcieniach i ozdobnym pudełku z okienkiem.
W pracy wykorzystałam arkusze z kolekcji Magicznej Kartki Wyspa motyli i Uchwycone Sny.
Bazę kartki wykonałam z Kartonu Gładkiego Białego 250g - 30x30cm.
Kartkę ozdobiłam kwiatami, aniołkiem i kryształkami.

Zapraszam do obejrzenia :)

Hello, 
Today I would like to share with you my Baptism card.
It's a card for a boy, so I used some hues of blues and made also a decorative box with window.
I used here papers from Isle of Butterflies and Catched Dreams collections.
A card base I made used 250 gsm white cardstock.
Added here a few decorations like flowers, an angel and a few gems.

Let's see the close-ups :)







W pracy wykorzystałam / I used:

Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)