piątek, 20 października 2017

Ahoj przygodo! / Ahoy adventure!

Ahoj!
Po raz pierwszy sięgam po tą kolekcję papierów i powiem Wam że mi się podoba!
Morskie Opowieści, bo to one dziś gra rolę pierwszoplanową.
Marynistyczne wzory, mnóstwo dodatków do wycinania, daje duże możliwości.
Można stworzyć naprawdę odlotowe projekty ze wspomnieniami z wakacji.
Ahoy!
For the first time, I have reached for these papers collection and I will tell you that I like it!
Tales of the Sea, because they are today playing a leading role.
Seamless patterns, lots of cut out elements, gives you great possibilities.
You can create really cool projects with holiday memories.

Ja wykonałam taką oto ramkę - shadow box.
Bazę mojego shadow boxa wycięłam ploterem Brother Scan'N'Cut. Plik zakupiłam na jednej z ogólnie dostępnych stron poświęconych plikom dla ploterów.
I have made this frame - shadow box.
I cut the base of my shadow box with plotter Brother Scan'N'Cut. I have purchased this file from one of the generally available pages for plotters.


Ozdobiłam ją elementami wyciętymi z arkusza dodatków Morskie Opowieści 12.
Dodałam kilka muszelek, sznurek, kamyczki 3D różnej wielkości i na koniec pobieliłam gessem.
I have decorated it with elements cut from the Tales o the Sea 12 supplement.
I added a few seashells, a string, 3D pebbles and finally whitened with gesso.





Użyte papiery:
Used papers:


Dziękuję za wizytę.
Pozdrawiam Was serdecznie!
Thank you for your visit.
Greetings!




1 komentarz:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)