środa, 16 sierpnia 2017

Wszystkiego najlepszego! - inspiracje Brother Scan'N'Cut / Best Wishes! - Inspirations with Brother Scan'N'Cut

Hej,hej!
Już połowa sierpnia, sezon ślubny w pełni rozkręcony, 
a ja mam pełne ręce roboty ze ślubnymi kopertówkami i kartkami.
Taką jedną kopertówkę dziś chcę Wam pokazać.
Hello!
Is already middle of August, wedding season is fully started, 
and I have full hands, busy with wedding projects, wedding envelopes and cards.
So that's why I would like to show you one of them.


Dalej nie mogę się oprzeć najnowszej kolekcji Magicznej Kartki - Najpiękniejsze Chwile.
Z niej właśnie zrobiona jest ta kopertówka.
I still can't resist with new papers collection from Magiczna Kartka - The Most Beautiful Moments.
From it, I have made this wedding envelope card.


Baza na kopertówkę i elementy do obklejenia bazy wycięte są plotterem Brother Scan'N'Cut.
A base for envelope card and elements to decorate it are cut out with a plotter Brother Scan'N'Cut


Kwiatowe elementy, listki i serwetki wycięłam ze skrawków arkuszy jakie zostały mi po wycinaniu elementów plotterem oraz z arkusza z elementami do samodzielnego wycinania.
Flourish elements, leaves and doilies I have cut from leftovers papers from cuting with plotter and from sheets with add-ons.



Wykorzystałam:
I have used:



Dziękuję za wizytę.
Pozdrawiam Was serdecznie!
Thank you for your visit.
Greetings!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)