środa, 26 kwietnia 2017

Pierwsza Komunia Święta - kartki i pudełeczka - inspiracja z Brother Scan'N'Cut / First Communion - cards and boxes - inspiration with Brother Scan'N'Cut

Witajcie,
z racji tego, że sezon komunijny w pełni, to i ja chciałam Wam zeprezentować kilka prac związanych z tą tematyką.
Hello,
Due to the fact that the Communion season is fully started, and I also wanted to show you some work related to this subject.


Na tę okazję świetnie nadaje się kolekcja - Pierwsza Komunia - zaprojektowana z myślą właśnie o tej uroczystości.
For this occasion is perfect a paper collection - First Communion - is designed for this celebration.




Oprócz niej wykorzystałam arkusze z innych kolekcji. Wszystkie możecie możecie kupić w sklepie  Magicznej Kartki.
In addition to it, I have used the sheets from other paper collections. 
All you can buy in the Magiczna Kartka's Store.




Dodatkowo wykorzystałam Grafiki DIGITAL - Komunia Święta Blue. Arkusz z grafikami zawiera obrazki różnych kształtów i wielkościach, dzięki czemu możemy je wykorzystać do różnorodnych prac. Grafiki dają nam naprawdę wiele możliwości. A jak je wykorzystamy zależy od naszej wyobraźni :)
In addition, I have used DIGITAL Graphics - Holy Communion Blue. The graphic's sheet contains pictures of different shapes and sizes so that we can use them for a variety of projects. Graphics give us a lot of possibilities. And how we use it depends on our imagination :)


Dodatkiem do moich kartek są pudełeczka, które świetnie nadają się na drobny prezent np. kolczyki, zegarek itp. W pudełeczkach możemy również umieścić słodkości i wręczyć gościom w podziękowaniu za udział w uroczystości komunii. Ten fajny zwyczaj, zapożyczony z zagranicy, coraz częściej gości i u nas.
In addition to my cards are boxes that are perfect for a small gift, such as earrings, watches, etc. 
In boxes, we can also put sweets and give to guests as a thank you gift for participation in the communion ceremony. This cool custom, borrowed from abroad, we use more and more often.



Do wykonania pudełeczek użyłam plotera Brother Scan'N'Cut i plików SVG/FCM Box Serduszko 7x7x7 cm oraz Pillow Box z okienkiem 15x12,5 cm.
I have used the Brother Scan'N'Cut plotter and the SVG / FCM Heart Box 7x7x7 cm and the Pillow Box with a window 15x12.5 cm, to make the boxes.


Pudełeczka wycięłam z tych samych kolekcji co kartki, żeby ładnie tworzyły komplet :)
Wycięcie i złożenie pudełeczek zajęło mi kilka minut. 
To naprawdę nic trudnego. Oprócz danego kształtu ploter robi nacięcia, po których łatwo zagina się poszczególne elementy. 
Na koniec pudełeczka ozdobiłam elementami pasującymi do kartek.
I have cut the box from the same paper collections as the cards to make a nice set :)
Cutting and folding boxes took me several minutes.
It's not really hard. In addition to the given shape, the plotter makes cuts that easily bend the individual elements.
At the end, I have decorated the boxes with elements matching the cards.



W mojej pracy użyłam materiałów:
In my work I have used:


Dziękuję, że znaleźliście dla mnie chwilę. Pozdrawiam.
Thank you for finding a minute for me. Greetings.


4 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)