czwartek, 19 stycznia 2017

Wspomnienia oprawione w ramkę


Witam Was kochani bardzo serdecznie!
To mój pierwszy post dla Was, w tym Nowym Roku.
Rozpoczynam bardzo optymistycznie i kolorowo.
Miłość, przyjaźń i radość, to, 
to co mi się kojarzy z jedym z najbardziej wyjątkowych dni w życiu, 
jakie są nam dane przeżyć, czyli nasz ślub.
Ah, co to był za dzień! Na tym ślubie, miałam zaszczyt być i się bawić.
A teraz, poproszono mnie by oprawić te wspomnienia w piekną ramkę.
I powstały, trzy rameczki z pięknym zdjęciem szczęśliwej młodej pary.


Rameczki ozdobione pięknym papierem i elementami,
 wyciętymi z kolekcji Magicznej Kartki - Rajskie Sonety.
Ta kolekcja jest przecudna. Piękne dodatki, kwiaty, ptaszki - no poprostu boska!





Tu papierki, z których korzystałam:


Mam nadzieję, że się Wam spodobała moja inspiracja.
Jeśli macie ochotę i chcielibyści dołączyć do zespołu Magicznej Kartki, 
to przypominam o trwającym naborze do DT 2017!


Szczegóły znadziecie TUTAJ.

Przypominaj również, o wyzwaniu styczniowym. 

Życzę Wam miłego popołudnia!
xxx
Henia





3 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)