piątek, 4 listopada 2016

Śnieżne Opowieści premierowo! CANDY

Witamy piątkowo wieczorowo ! :)

Tym razem, później niż w ubiegłych latach - spieszymy do Was z najnowszą kolekcją


Nazwaliśmy ją tak nie bez powodu :)
Na papierowych arkuszach, wśród gałązek świerku i owoców głogu,
rozsiadły się niezwykle rozkoszne, leśne zwierzaki...
A, że pora już na ciepłą odzież - królika ubraliśmy w puchową kamizelkę a sikorce założyliśmy czapeczkę :) Nie zabrakło też słodkości w postaci cukrowych lizaków oraz kicających wiewiórek :)

Z niezwykłą radością, pragniemy przedstawić Wam.... oto i ona....
Dziesięć (tym razem jednostronnych) arkuszy papieru, oraz jak zwykle - cała masa dodatków na pozostałych pięciu arkuszach ! :)
Dla każdego coś miłego - jedni lubują się w składaniu życzeń po angielsku, drudzy wolą wersje w naszym ojczystym języku. Wiemy to ! 
Wychodzimy Wam na przeciw i tworzymy w dwóch wersjach dodatki....
Wiemy, jak ważne są chwile spędzone przy tworzeniu przedświątecznych prac, zapraszamy :)














Od dzisiaj Śnieżne Opowieści na naszych sklepowych półkach ! :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A my jak zwykle, bawimy się ! :)
Do zgarnięcia kolekcje w formatach zarówno 15x15 jak i 30x30 :)


Zasady takie jak zawsze:
- zostań obserwatorem naszego "Magicznego Bloga"
- udostępnij nasz powyższy plakat w nowym poście na swoim blogu
- zgłoś się za pomocą inlinkz (tylko post z bloga, w którym znajduje się plakat)
- zostaw po sobie ślad w komentarzu poniżej
- możesz także wskoczyć na naszego facebooka i tam spróbować zgarnąć nasze nowości! :)
- Candy na blogu trwa od dzisiaj, 4-11 do 11-11-2016
- czekaj na wyniki, które ogłosimy już 13 listopada ! :)
- do wygrania nowości papierowe, kolekcja Śnieżne Opowieści, a nagrodzimy nie jedną, nie dwie a kilka osób :)
(w Candy może brać udział każdy, również osoby spoza granic naszego kraju,
które posiadają co najmniej bloga lub facebooka)
Moi drodzy !
Życzymy Wam przemiłego, ciepłego weekendu 
i wspaniałej zabawy w rozdawanie !
Do napisania !

84 komentarze:

  1. Zakochałam się w tym papierze z nutkami! :) cudowny!!

    OdpowiedzUsuń
  2. zachwycająca kolekcja !! aż tęsknię za prawdziwie śnieżną zimą !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite! Naprawdę, cudna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kolekcja! Zakochałam się w tych papierach! Po prostu piękne :)
    Robiąc ostatnio scrapowe zakupy marudziłam, że w tym roku nie ma żadnych papierów, które by mnie zachwyciły, a tu jednak Śnieżnie Opowieści skradły moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji mieć w ręku takich wspaniałych papierów, aż chciałoby się je zgarnąć-może się uda więc dzielnie stoję w kolejce i czekam na losowanie. Motywy piękne, bardzo mi się podobają te ze zwierzątkami idealne a kartki bożonarodzeniowe a dodatki czarujące. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne - pachnące świętami! Najpiękniejsze te z domkami dla ptaszków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez się ustawiam- bo niektóre kolekcje sa w stanie zachwycić od pierwszego wejrzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wprost idealna na świateczne prace!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow ale wspaniałości, też spróbuję szczęścia, a nuż się uda ! :) powodzenia dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne papierki:) Gratuluję nowej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapitalne, bardzo mi się podobają, więc jak tu się nie zapisać :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Wszystkim i każdemu z osobna powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie Wasze papiery są przepiękne, a te już w ogóle są cudowne <3 nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć je na żywo i zrobić z nich piękne kartki świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością wezmę udział w tym candy, tym bardziej, że uwielbiam pracować na Waszych kolekcjach, a ta jest przepiękna:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Są piękne,wprowadzają świąteczny klimat.Zachwyciły mnie .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczności, chętnie wezmę pod moje skrzydełka te ptaszki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękneeeee! Ja to bym album świąteczny z nich zrobiła... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe cudeńka, bardzo chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna kolekcja. Bajkowa bardzo. Papier w pięciolinię jest świetny i zielone drewnienko też :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Są przydasie jest zabawa i frajda z tworzenia!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cała kolekcja jest przecudna,ale sówka w czapeczce po prostu wymiata...megasłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne papiery, takie kolorowe radosne, śliczne!! Chętnie wezmę udział w Waszym Candy

    OdpowiedzUsuń
  23. Z przyjemnością biorę udział w zabawie :)
    http://katerina2805.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna i niebanalna kolekcja. Może poszczęści mi sie w losowaniu w przeddzień moich urodzin. Byłby to fajny prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna kolekcja! Z przyjemnością biorę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniała kolekcja :)
    Idealna na świąteczne prace

    OdpowiedzUsuń
  27. Koło tak pięknej kolekcji nie można przejść obojętnie! Zgłaszam się do zabawy. Papiery cudownie pasują do zimowych prac z dodatkiem pięknych grafik, które niedawno zakupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczna kolekcja - szczególnie urzekł mnie duży wybór dodatków do wycinania - w tym okresie są one bardzo potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zachwycające. Jak zwykle zresztą. Przyłączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne papiery. Zwierzątka są przesłodkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne papiery! Sówka przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniałe historie:) Idealne na zimowy grudniownik!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja się zgłaszam, przepiękne papiery =)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne papiery, inspirują do tworzenia gwiazdkowych kartek !!! Ależ mam na nie ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Idealne! Piękne, nieziemskie, nie mogę się napatrzeć <3 cudne są i bardzo chcę je mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna ,delikatna kolekcja :-) Muzyczny papier najbardziej zachwyca kolorystyką :-)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna kolekcja. U mnie zapas świątecznych papierków na wykończeniu i przydałoby się coś nowego. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piekna kolekcja. Aż można poczuć klimat Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne papiery, biorę udział w rozdawajce.

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne papiery z dodatkami! Zresztą co tu dużo mówić Magiczna Kartka zawsze ma magiczne kolekcje ;)
    http://dreamscrafts1.blogspot.com/2016/11/candy-w-magicznej-kartce.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakie śliczne te papiery! Oczywiście dołączam do zabawy i liczę na szczęście! :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piekna kolekcja ,jak zwykle w Magicznej Kartce mozna znalezc zaczarowane papiery.Licze na szczescie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Prześlicza kolekcja :)pieknie nadająca się na każdą pracę świąteczną :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Tworzę kartki, wiec nie mogę przejść obojętnie wobec takiego candy.:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak zawsze cudne, pełne uroku i magii :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Przecudną kolekcja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Co jeden arkusz, to piękniejszy! Moje nożyczki aż rwą się do nich! :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. piękna kolekcja papierów :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jakie śliczne :) Już je tnę w myślach :) Stoje w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bajkowe papierki. Moje marzenie! Liczę a szczęście w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  51. I ja nieśmiało ustawiam się w kolejce bo papiery cudne

    OdpowiedzUsuń
  52. Magia świąt zamknięta w tych cudownych papierkach. Oj jakie piękne kartki będą się tworzyć u Tego komu dopisze szczęście. Ustawiam się i ja w tej długiej kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetna kolekcja, bardzo mi się podoba taki duży zestaw dodatków. Z przyjemnością wezmę udział w tej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jak zawsze rewelacyjne papierki, z przyjemnością biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Są cudne! Też chętnie wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  56. Podziwiałam tę kolekcję już na FB, jest urocza i chętnie przegarnę, bo świąteczne kartki czas zacząć :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  57. Przepiękna kolekcja, cudowna kolorystyka i piękne grafiki :) Przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne! Może to do mnie uśmiechnie się szczęście? :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudne, cudne, cuuudne!!! Kocham Was za to, że jesteście :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudowna kolekcja!
    Z przyjemnością ustawiam się w tej długaśnej kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  61. Właśnie zamówiłam kilka zestawów w Waszym sklepie by móc zacząć przygodę :-) taki piękny zestaw na pewno ułatwił by stawianie pierwszych kroków w świecie cudownych kart:-)

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękna kolekcja warto powalczyć !! Najbardziej podobają mi się gotowe elementy do wycinania i jeszcze w jakiej ilości :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękna kolekcja warto powalczyć !! Najbardziej podobają mi się gotowe elementy do wycinania i jeszcze w jakiej ilości :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Wiedziałam, że kolejka będzie długaśna! I nic dziwnego - cudowna, bajkowa kolekcja! Zgłaszam się więc i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  65. ... takie kolekcje kocham najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Pełen uznania post na moim blogu :)
    Jak pisałam, ten kto wymyśla takie papiery musi mieć niezłą wyobraźnię. I talent.
    Jeleń skradł me serce, nutki uwielbiam. Tyle kart dodatków, jejuś...jest z tym co robić. I te życzenia w dwóch językach...nie za dużo tego? haha
    Cudne jesteście :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Wspaniałe i mam na nie chrapkę, dlatego zglaszam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Cudnie choinkowa kolekcja....ustawiam się grzecznie w kolejce....troszkę długa ale grzecznie czekam jak na Mikołaja w tym roku...

    OdpowiedzUsuń
  69. piękne papiery, fantastyczna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)