środa, 13 kwietnia 2016

Urodzinowo z głębi serca!


Witam Was kochani bardzo serdecznie!
Powoli mamy wiosnę i dlatego dziś bardzo wiosennie i kolorowo.
Pozwolę sobie też na ciut prywaty :)
Dziś dla mnie jest szczególny dzień, bo mój kochany mąż ma urodziny.
Pokażę Wam kartkę, którą wykonałam właśnie dla niego.
Wesoła, kolorowa i słoneczna. Moje życzenia urodzinowe z głębi serca!
Wykorzystałam piękną, walentynkową kolekcję od Magicznej Kartki, która jak sami widzicie, nie tylko może być użyta do wykonania kartek walentynkowcyh, ale i urodzinowych.
Kolekcja ta to:




Papiery z kolekcji MAGIA MIŁOŚCI, które użyłam do wykonania swojej kartki:

  

Mam nadzięję, że Wam się podoba moja radosna kartka. 
Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w trwającym kwietniowym wyzwaniu, bardzo wiosennym i kolorowym. TUTAJ możecie dodawać linki do postów z Waszymi pracami.
Życzę Wam miłego dnia!
Do usłyszenia!
xxx


2 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)