czwartek, 27 sierpnia 2015

Opakowanie na wino

Witajcie Kochani :)
Chciałam Wam dziś pokazać prosty, ale zarazem efektowny sposób na podarowanie większej ilości "butelek" z trunkiem :)
Jako, że u mnie w domu wyrabia się nalewki ręcznie - to prezent w postaci czterech butelek jest zawsze miłym akcentem z okazji imienin czy urodzin. Od zawsze więc szukałam rozwiązania jak stworzyć opakowanie na tak dużą ilość trunku. Z ratunkiem przyszedł mi.. supermarket Biedronka :) W którym po ok 1zł można zakupić gotowe, składane nosidełka na butelki.
W supermarketach tego typu dostępne są również wersje na 2 i 6 butelek, co sprawia że możliwości mamy ogromne! ;)

Nic więc innego nie pozostało, jak nadać szarej tekturze odrobinę elegancji i szyku :)

Do ozdobienia tekturki użyłam jednej z moich ulubionych kolekcji - Wyspa Motyli. Uwielbiam to połączenie kolorów!

Jak Wam się podoba efekt?




Użyte papiery:

Wyspa Motyli WM05Wyspa Motyli WM06Wyspa Motyli WM08



Miłego dnia!

2 komentarze:

  1. pięknie ozdobione pudełko i świetny pomysł na prezent---(ps. kiedyś znalazłam takie tekturowe "czworaczki" w Lidlu, też się świetnie ozdabiały)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne ozdobione :) śliczne kolorki

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)