poniedziałek, 15 czerwca 2015

Gościnnie - Tajanna

Witajcie Kochani!


Mamy dziś niezwykłą przyjemność gościć Joannę - Tajannę :)
Oto co Asia mówi o sobie:


Na imię mam Joanna, a w blogowym świecie jestem  Tajanną, zodiakalną bliźniaczką, co jest nie bez znaczenia także dla mojej radosnej twórczości. Cechy tego znaku przejawiają się w umiłowaniu do skrajności i ogromnej ciekawości w poznawaniu nowych technik.
W przeciwieństwie do większości osób, które zajmują się rękodziełem nigdy wcześniej nie przepadałam za tego typu pracami, więc zaskoczyłam nie tylko najbliższe otoczenie ale przede wszystkim samą siebie :)
Moją ulubioną formą są kartki. Od czasu do czasu ozdabiam także pudełeczka, robię albumy, notesy i przepiśniki – czyli standard. Ogromnie fascynują mnie wszelkie techniki związanych z mediami.
W życiu zawodowym jestem nauczycielką przedmiotów ekonomicznych
i księgową. A prywatnie mam wspaniałych dwóch facetów (dużego i małego), którzy wiedzą, że jak na drzwiach wisi zawieszka „Nie przeszkadzać, tu się robi kartka”, to nie sapią tylko jadą na ryby :).


Bardzo dziękuję „Magicznej Kartce” za zaproszenie i możliwość pokazania paru prac. Pozdrawiam serdecznie DT oraz wszystkich czytelników bloga!

A oto kilka pięknych prac naszego gościa:







A teraz czas na wyzwanie :)

Liftowana dziś kartka wygląda tak:





Pamiętajcie o zasadach brania udziału w wyzwaniach, szczególnie o tym, że w pracy mają znaleźć się materiały Magicznej Kartki i mają stanowić widoczną część pracy. Napiszcie jakich materiałów użyliście abyśmy nie mieli wątpliwości :)

Pamiętajcie, że jest to wyzwanie ekspresowe, i prace należy zgłaszać do 21.06.2015 godz. 23:59 :)



A nasze projektantki tak zliftowały oryginał:

Ewa Sz.



Użyte materiały: 

La magie Ombre 02Zaproszenie do lata 08Róże piankowe 25mm - Róż Shabby 6szt


Ewa M.







Użyte materiały: 

Pożegnanie Lata 003Pożegnanie Lata 005Wyspa Motyli WM03


Asia





Użyte materiały: 

Lekki Jak Puch 010Poranna Kawa 008GK_03 - zielony / trawiasty


Ewa





Użyte materiały:  

Smacznego! 005Wyspa Motyli WM04Karton Kraft 30x30 cmPapier Czerpany Cappuccino Faktura Len 180-200g


Karolina





Użyte materiały: 

Wyspa Motyli WM03Wyspa Motyli WM07Rafa Kolorowa 003


GosiaK





Użyte materiały: 

Wyspa Motyli WM07Wyspa Motyli WM01Rajski Ogród - Pasek Dodatków 11x30cmRajski Ogród 09



Miłego dnia!

1 komentarz:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)