środa, 12 marca 2014

Album i zaproszenie

Witajcie Kochani!

Dziś chciałam Wam pokazać album z okazji 30 rocznicy ślubu oraz zaproszenie.
Dzieci (dorosłe już z resztą) pewnej przesympatycznej pary z długim stażem, postanowiły z okazji 30 rocznicy ślubu rodziców zaprosić ich na uroczystą kolację w restauracji gdzie wręczą im album wypełniony zdjęciami od ich ślubu do dnia dzisiejszego.

Do wykonania albumu sięgnęłam po nieco starszą, ale piękną kolekcję Niewinność w dwóch odsłonach kolorystycznych :) Użyłam różowej i żółtej Niewinności.








Miłego, słonecznego dnia!

6 komentarzy:

  1. Cudny zestaw! Jubilaci będą na pewno szczęśliwi i zadowoleni z prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw! Nam pozostaje tylko pozazdrościć jubilatom :o)

    A mam taką malutka prośbę... może podsuniecie mi pomysł na zaproszenie na 90 urodziny mojej babci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem zależy to od babci. Jeśli babcia pomimo wieku jest przebojową kobietką (zdarzają się takie), to można zrobić coś z jajem. Jeśli natomiast jest poważną starszą Panią to poleciłabym coś ala moje zaproszenie. No i jeśli ma być poważnie, to raczej w jasnych kolorach, żeby nie było "za" poważnie :)

      Usuń
  3. So lovely and the colours are so very pretty together.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)