poniedziałek, 25 listopada 2013

Męska strona scrapbookingu - Scrapman :)

Nazywam się Mariusz Gierszewski, mam 22 lata i studiuję zarządzanie administracją publiczną i organizacjami pozarządowymi- tyle tytułem wstępu. W wirtualnym świecie poruszam się jako ScrapMan. Scrapowaniem zajmuję się od sierpnia ubiegłego roku więc można powiedzieć, że początki mam już za sobą. Do scrapowo-blogowego świata wprowadziła mnie Noami i to dzięki niej moje prace ujrzały światło dzienne. Bardzo lubię (po)tworzyć i uczyć się nowych technik oraz rozwiązań. Bohaterami mojej papierowej bajki są zazwyczaj kartki o czym część z Was zapewne wie. Uwielbiam genialne utwory Czesława Mozila i Artura Andrusa oraz zimną kawę.  Na koniec powtórzę się po raz kolejny: pamiętajcie, że efekt waszych twórczych zmagań jest rzeczą istotną ale najważniejsze jest to by pasja była zabawą i byście z niej czerpali pozytywną energię. Przez błędy do ideału to droga każdego z nas.

Pozdrawiam Was ciepło i dziękuję Marcie za zaproszenie.

A oto moje trzy inspiracje:




A teraz najważniejsza część posta - praca do zliftowania :)
Zasady brania udziału w wyzwaniach znajdziecie tutaj. Pamiętajcie, że warunkiem wzięcia udziału w zabawie jest użycie w pracy produktów Magicznej Kartki!
Liftujemy do 10.12 do godziny 23:59 :) 


Interpretacja dziewczyn znaszego Magicznego DT pracy scrapmana:

Teo
i jej świąteczna kartka z ogromną nutą rodzinnego ciepła :)


użyte materiały:

Kasia
urocza kartka w stylu shabby chic w delikatnych pastelowych kolorach Różanych Listów :)


użyte materiały:

Anetka
i jej przepiękna mroźna kartka :) 




użyte materiały:

Madzik
z kartką w tradycyjnej przepięknej bordowo-zielonej kolorystyce :)


użyte materiały:

marysJa
i moja zielona kartka świąteczna


użyte materiały:
Gwiazda Północy 009
Wieczór Wigilijny WW_14 - arkusz dodatków
Mroźny Dzień 011 - arkusz dodatków

Małgosia
W eko kolorach, z użyciem filcowych ozdób



Użyte papiery:
Wieczór Wigilijny 0205
Pod Moim Niebem 002
Wycinanki:
Ozdoby i napisy świąteczne W-XM-03


4 komentarze:

  1. Ta karteczka z wiankiem i ptaszkiem jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moi Drodzy:) jeśli ktoś z was ma ochotę pomóc małej dziewczynce o imieniu Alicja i wystawić własnoręcznie zrobioną kartkę na aukcji, zapraszam do mojego bloga bądź bezpośrednio na stronę: https://www.facebook.com/events/208361162621219/

    OdpowiedzUsuń
  3. A kartki są cudowne! Ostatnio praca pochłania mój wolny czas i nie ma czasu na tworzenie, jednak stwierdzam, że z dnia na dzień Wasze kartki są coraz bardziej zachwycające:) i czuję, że zostaję gdzieś w tyle:( Macie naprawdę zdolne rączki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycające prace ScrapMana i cudne lifty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)