niedziela, 5 maja 2013

Wyzwanie recyklingowe

Witajcie Kochani :)

Jak tam po długim weekendzie? Wypoczęci? Mamy nadzieję, że tak :)
Dziś mamy dla Was bardzo nietypowe wyzwanie. Otóż tematem wyzwania jest... 
RECYKLING :)

Ale nie na samym temacie się kończy.. Otóż w pracach na dzisiejsze wyzwanie nie można używać rzeczy, kupionych w sklepach do scrapbookingu :) Dlatego wszelkie papiery czy kwiaty dziś zostają w szufladach!

W dzisiejszym wyzwaniu wyjątkowo nie trzeba używać papierów Magicznej Kartki ale za to trzeba sfotografować całe materiałoznawstwo, jakiego użyliśmy do stworzenia danej pracy :)

Wyzwanie trwa do 20.05.2013 do godziny 23:59.

A tak wyglądał proces twórczy naszych projektantek:



Artisant









Mamajudo




Kati




Małgoś






MarysJa



GosiaK




Przypominamy o trwającym wyzwaniu w którym liftujemy pracę Lady Bug :)

Słonecznego dnia!

14 komentarzy:

  1. Ale pomysłowe prace! Super wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne pomyslowe prace. Mam pytanie czy mozna uzywac mediow: tusze, brokaty, farby?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłędne prace! Niezwykła dawka inspiracji!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne prace, a pudełko po herbacie jest obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Same cuda, ja wprost przepadam za takami uroczymi "śmieciuszkami":)

    OdpowiedzUsuń
  7. to i ja spróbuję szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  8. ale wtopa właśnie doczytałam ,ze nie spełniłam wymogów ... da się to naprawić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można przesłać pracę spełniającą nasze kryteria :-), a tej po prostu nie będziemy brać pod uwagę przy ocenianiu. Wyzwanie jest recyklingowe, jego zadaniem jest zrobienie pracy bez użycia nie tylko papierów, ale również narzędzi i całej reszty profesjonalnych produktów służących do tworzenia, bo oceniać będziemy tym razem Waszą kreatywność i pomysłowość! :)

      Pozdrawiam Małgosia P.

      Usuń
  9. Na pracach projektantek widać elementy wycinane wykrojnikami czy też dziurkaczami - element "kocham", ozdoby wycięte z flocka - czy to znaczy, że użycie np. dziurkaczy jest dozwolone, bo w opisie jest mowa o papierach i kwiatach, a w powyższej wypowiedzi już jest mowa o narzędziach? Według mnie to na upartego nawet klej i nożyczki można uznać za narzędzie profesjonalne i co wtedy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie , ozdoby wycięte z flocka ( nawet nie wiem co to ) ... wycięte narzędziami profesjonalnymi , ja wycięłam swoje kwiatki też z dziurkacza .... nie kupiłam w sklepie no i chyba baza z brystolu to tez nie typowo scrapowy produkt .... ale co tam ... czepiać się nie będę .... Pomyślę jeszcze

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o napis "Kocham" na mojej pracy, jest to tylko do pokazania że można sobie coś przytrzymać, równie dobrze mogłam przytrzymać zdjęcie, ale akurat to mi pasowało do konwencji :) nie jest to element pracy zrobionej przeze mnie w ramach "recyklingu" :-)

      Jeśli chodzi o prace, to chodziło o to by poruszyć Wasze artystyczne dusze do stworzenia czegoś oryginalnego - "z niczego".

      Usuń
    3. jasne ... wiem o co chodzi ...nie ma sprawy

      Usuń
  10. Wyzwanietrwa do 20 maja a linki nadal można dodawać?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)