wtorek, 15 stycznia 2013

Nowe wyzwanie, nowa forma :)

Witajcie Kochani:)

Jak ostatnio obiecywałam, w tym roku zmienią się troszkę wyzwania :) Zrezygnowaliśmy z dwóch form wyzwań. Nie będzie już wyzwań kolorystycznych i wyzwań z kolekcją. Natomiast od dziś każdego 15-tego dnia miesiąca będziemy... Pracować z mapką :)

A nasza mapka na obecne wyzwanie prezentuje się następująco:


I zasady wyzwań z mapką:

1. Praca musi być nowa i musi stanowić interpretację powyższej mapki. Mapkę można przekręcać, rozciągać - co tylko podpowie wam wyobraźnia :)
2. Praca może mieć dowolną formę, tj kartka, LO, pudełko, ramka, zakładka czy cokolwiek przyjdzie wam do głowy i uda się stworzyć według podanej mapki :)
3. Praca MUSI być wykonana z użyciem papierów Magicznej Kartki. Dozwolone jest użycie innych papierów, ale papiery Magicznej Kartki muszą stanowić wyraźną i widoczną część pracy.
4. Prace należy zgłaszać za pośrednictwem narzędzia umieszczonego na dole posta, do 30.01.2013 godz 23:59:59 :)
Uwaga: Prace muszą być nowe, nie publikowane przed ogłoszeniem wyzwania. Każda osoba może zgłosić dowolną ilość prac :)
Powyższą mapkę można zapisać u siebie na komputerze i wstawić w poście razem z pracą.
Wśród biorących udział w wyzwaniu, zostanie rozlosowana nagroda w postaci bonu o wartości 25 zł do wykorzystania w sklepie Magiczna Kartka!


A tak nasz Magiczny Team bawił się powyższą mapką:


Małgoś
 Wykonała piękną i lekką kartkę w pastelowych kolorkach.


Użyte papiery:

marys.ja
Stworzyła prześliczny notes ozdobiony pięknym cytatem.





Użyte papiery:


Pasja Kati
Stworzyła starociową kartkę z wyznaniem miłości :)

Użyte papiery:


Artisant
Wyczarowała uroczą kartkę z motylem, dodając jej elegancji ciemno szarymi dodatkami. Zauważcie, że Aneta wzięła naszą mapkę i.. magicznie ją odwróciła :)
Użyte papiery:
mamajudo
Wykonała jak zwykle perfekcyjną i elegancką kartkę dla dziadków z okazji ich święta.



Użyte papiery:
Marcia
Stworzyła uroczą kartkę mieszając pastele z mocnymi różami.


Użyte papiery:


GosiaK

Ja natomiast zrobiłam kartkę w nietypowych dla mnie jasnych różach :)




Użyte papiery:

Przypominamy o trwającym wyzwaniu na pracę w moim stylu :) 
Zapraszamy do wspólnej zabawy w magicznym gronie a już jutro na Wielką Niespodziankę :-))))

9 komentarzy:

  1. pierwszy raz w życiu pracowałam z mapką ;) ale zabawa ekstra :) więc szczerze zachęcam wszystkich do udziału w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny jesteście niesamowite!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny, niesamowite inspiracje pokazałyście, a mapka jest rewelacyjna!!!
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  4. wow... piękne inspiracje! Chyba zaraz siądę do pracy....

    OdpowiedzUsuń
  5. :-) Ja również zachęcam i podobnie jak Marysia, to pierwsza mapka jaką miałam przed sobą :-) ale mam nadzieję że zainspirowałyśmy wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekujemy bardzo i zapraszamy do zabawy !!!
    Chcialam tylko skorygowac Gosiunie :)...dodatki na mojej pracy sa szare ..myslalam nad czarnym ale wydal mi sie za ostry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anetko moje niedopatrzenie już poprawiłam :)
    I przyznam, że to również i dla mnie była pierwsza praca z mapką :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ups! nie doczytałam, jakie papiery muszą byc użyte :-( (żałuję, że ich jeszcze nie posiadam, ale ze mnie to taka jeszcze scrap"dziewica" hihi). ale to nic, przynajmniej miałam inspirację w postaci mapki. zapraszam do obejrzenia mojej pracy TUTAJ

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)