czwartek, 13 grudnia 2012

Kartki jak zimowy obrazek.....

Witajcie kochani :)

Co widać u Was dzisiaj za oknem??? :) U mnie świeci piękne słoneczko, a promienie słońca odbijają się od śnieżnobiałego śniegu tworząc cudny zimowy pejzaż .....
Takie są dzisiaj moje kartki - zimowe, śnieżne, w delikatnych, pastelowych odcieniach.... 
Tak naprawdę projekt pewnie jest Wam znany z tzw. "zimowych domków" - ja jednak wprowadziłam kilka modyfikacji, obszywając najpierw kartki, i dodając wycinanki z kościółkiem i choinkami z płytek do embossingu :) Zapraszam :)












Pięknego, słonecznego popołudnia Wam życzę, pa :)

11 komentarzy:

  1. ogromnie mi się podobają ...te kształty ...domki ...pastele ....zdjecia ...się napatrzyć nie moge :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kartki i piekne aranżacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne i prawdziwie zimowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne:)a w jaki sposób zaprezentowane:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow Marcia czarujesz poprostu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam za ciepłe słowa! :*** Te kartki są naprawdę bardzo proste :) Najlepsze w nich jest to, że można tak naprawdę zrobić je z każdego papieru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten ażurkowy wykrojnik, taki delikatny wzór :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, bajkowy krajobraz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podzielam zdanie poprzedniczki - bajeczne karteczki! Świetny pomysł na wykorzystanie folderów do embosingu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)