wtorek, 17 lipca 2012

Debiut oraz wyniki wyzwania z kolekcją...

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Mam na imię Aneta i dołaczyłam do DT Magicznej Kartki na początku lipca. Mój debiut na naszym blogu przypadł na inspiracyjny " Tydzień z......" Z tej okazji przygotowałam kartkę na 1-sze urodziny dla małej damy. Praca została wykonana z papieru z kolekcji Letni Poranek w odcieniu różowym. Papiery z tej kolekcji świetnie nadają się do delikatnych projektów. 






A oto przedsmak kolejnej mojej inspiracji która pojawi sie jeszcze w tym tygodniu ...
... tak wiec zapraszam do odwiedzin :)




Dziś przedstawiam również wyniki naszego wyzwania z kolekcją. Tym razem 22 prace zaszczyciły nasze oczy na blogu za co bardzo dziękujemy :) Nie przedłużając:

TOP3:


TOP2:


TOP1:


A zwyciężczynią, którą wylosował nasz Random jest:


Scrapirinhe prosimy o kontakt meilowy w celu uzyskania informacji o nagrodzie :)
Bardzo serdecznie gratulujemy zwycięzcom i zapraszamy do udziału w trwających wyzwaniach:

Miłego dnia dla wszystkich, pa :)

7 komentarzy:

  1. Udany debiut projektantki- cudowne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za wyróżnienie i gratuluję pozostałym wyróżnionym :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojoj, random ostatnio dla mnie łaskawy. Drugi raz w tym tygodniu mnie wylosował;) Dziękuję... A prace nowej projektantki... Cudne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja oczywiście jak zwykle zakręcona w swoim świecie i nawet nie wiedziałam, że yaki zaszczyt mnie tu spotkał:) Ale scrapmajka mnie oświeciła za co jej bardzo dziękuję:) Gratuluje również pozostałym dziewczynom, a Scrapirinhie szczęścia w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje za cieple przyjecie :) Gratuluje zwyciezcom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pozytywne i słodkie karteczki:) Podoba mi się ich kompozycja:) Gratuluję debiutu:)

      Usuń
  6. Bardzo się cieszę. Dopiero dzisiaj wróciłam z urlopu i zobaczyłam i nie uwierzyć to ja wyróżnienie. Jestem wzruszona :). Jeszcze raz Bardzo dziękuję oraz gratulacje dziewczyny :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)