poniedziałek, 9 grudnia 2013

Magiczne Odliczanie - dzień 9

Witajcie Kochani :)

Kolejny dzień Magicznego Odliczania!



W dniu dzisiejszym mam niezwykłą przyjemność zaprezentować Wam trzy kartki stworzone z tegorocznych Świątecznych Kolekcji.

Pierwsze dwie wykonałam przy użyciu Mroźnego Dnia. Kolekcja idealna dla mnie! Jest niebieska.. i to już mi wystarczy żeby ją kochać :) A do tego te prześliczne wzory... :))
A do wykonania zieleniny użyłam kolekcji letniej - Pod Moim Niebem :)







Użyte papiery:
kartka 1: Mroźny Dzień 005, Mroźny Dzień 008, Pod Moim Niebem 005, Pod Moim Niebem 008
kartka 2:  Mroźny Dzień 005, Mroźny Dzień 009, Pod Moim Niebem 005, Pod Moim Niebem 008


Druga karteczka wykonana została przy użyciu kolekcji Wieczór Wigilijny oraz darmowych grafik, które Magiczne Projektantki udostępniają podczas Magicznego Odliczania :)




Użyte papiery: Wieczór Wigilijny 06

Użyte grafiki: Dzień 7, Dzień 8.

A z okazji dziewiątego dnia Magicznego Odliczania - poniżej fribikowa grafika dla Was! :)



1 komentarz:

  1. ta niebieska podoba mi się najbardziej:) Miło by było dostać taką pocztówkę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)