sobota, 28 grudnia 2013

Jak życzyć Szczęśliwego Nowego Roku?:)

Witajcie Kochani :)

Dziś pokażę Wam inspirację kartkową, z okazji nadchodzącego Nowego Roku :)
Zwykle Szczęśliwego Nowego Roku życzymy przy okazji życzeń świątecznych.. A co by było, gdyby tak wysłać osobną kartkę?:)

Znów odeszłam od zimowego klimatu, bo Nowy Rok kojarzy mi się bardzo ciepło i kwieciście.. W końcu już niedługo wiosna :)

Moja propozycja wygląda tak.



Użyte papiery: Kreski 053, Kreski 054, Kreski 104, Pod Moim Niebem 005, Pod Moim Niebem 006

Pozdrawiam! 

12 komentarzy:

  1. Ale śliczne, chciałabym coś takiego dostać :)

    PS. Zapraszam do mnie na ROZDANIE , do wygrania Baby Lips Maybelline, eyeliner Rimmel oraz piaskowy lakier :)
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale cudowna kartka :) nigdy takiej pięknej nie dostałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna! i piękna do tego ;) Bardzo fajny pomysł i cudna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja :) piękne kolorki,ciekawa kompozycja i ułożenie

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuuuuper pomysł, wspaniała karteczka :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja wysyłam osobne kartki z życzeniami noworocznymi. ...bo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie w planach jeszcze kilka kartek do wysłania. Nie zdążyłam na Święta, więc będą życzenia noworoczne. Świetna inspiracja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo za miłe słowa :)

    Aneta: i bardzo dobrze! Też muszę zacząć wysyłać noworoczne w większych ilościach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kartka jest świetna
    wszystkiego dobrego na Nowy Rok dla całego zespołu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Propozycja fantastyczna!!!Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)