niedziela, 1 grudnia 2013

Magiczne Odliczanie - 1 - Przyleciały ptaki do Magicznej Kartki

Witajcie moi kochani !

Dzisiaj już 1 Grudzień, a co za tym idzie - zostało tylko 23 dni do świąt ! Uwielbiam ten magiczny klimat ! :)
W Magicznej Kartce, będziemy od dzisiaj odliczać i częstować Was różnymi słodkościami, poprzeplatanymi inspiracjami świątecznymi ! :) 
Co Wy na to? :)

Dzisiaj mam zaszczyt inspirować Was ja i przygotowałam na tą okazję moje śnieżne kartki łącząc ze sobą nasze magiczne kolekcje: Zaczarowane Święta, Mroźny Dzień oraz Wieczór Wigilijny.
Zapraszam bardzo serdecznie na dawkę inspiracji oraz na freeeeebieeees ! :)
















Freebies do pobrania:


obrazek ten, posłużył mi do przygotowania pewnego projektu (o którym już niedługo),
i chętnie się nim z Wami dzielę :)

Tych, którzy mają ochotę spotkać się ze mną, moją twórczością i oczywiście zakupić 
papiery Magicznej Kartki,
zapraszam już 8 Grudnia
na przedświąteczny Jarmark Rzeczy Ładnych do Chorzowa !



Życzę Wam przyjemnego oczekiwania do Świąt Bożego Narodzenia ! :)
Buziaki, Marcia

6 komentarzy:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)