wtorek, 10 lipca 2012

Szpilka - mała rzecz a cieszy :)

Witajcie :)

Dzisiaj chciałam zaprezentować Wam dwie karteczki ślubne.
Pierwsza w brązach, beżach i kremach.
Wykorzystałam przepiękny papier z kolekcji Skarby Czasu.


Karteczkę ozdobiłam kwiatami, wyciętym serduszkiem, pięknym ślubnym cytatem, motylkami i... ozdobną szpileczką.



Zawsze zachwycałam się takimi ozdobnymi szpileczkami ale zawsze wolałam na co innego wydać pieniądze. Znalazłam sposób aby mieć takie szpileczki tanim, domowym sposobem.
Chętnie się z Wami podzielę kursikiem. Pewnie nie jestem pierwsza i to nie ja wymyśliłam takie szpileczki ale specjalnie dla Was obfociłam proces ich powstawania. Dość szybki  :)

******

Potrzebne będą oczywiście szpilki - mogą być te najzwyklejsze jak i te z ozdobnym końcem.
Do tego kilka koralików (porozglądajcie się w domu a zobaczycie ile nazbieracie) :)
i oczywiście klej - magic.



Jak już mamy te rzeczy możemy przystąpić do ozdabiania naszej szpileczki.
Według upodobania, koloru, wielkości wkładamy koraliki na szpilkę i przyklejamy je do siebie klejem :)

I gotowe - prawda, że proste?


I na koniec jeszcze jedna karteczka ślubna, w której wykorzystałam zrobione przed chwileczką szpileczki.
Zrobiona na przepięknym lawendowym Letnim Poranku


Do następnego razu Kochani :)

tulipanka

12 komentarzy:

  1. Kartki są śliczne :) Chyba zakupię ten Letni Poranek bo jest piękny :)
    A pomysł na szpilki jest świetny !!! Wcześniej nie natknęłam się na taki kursik i na pewno skorzystam - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tuli ślicznie jak zawsze bez względu na papiery i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, to prawda, uwielbiam Twoje prace;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te szpilki!!! Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki piękne ,a szpilki dodają smaku! Dziękuję za fajny kursik na pewno skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tymi szpilkami!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne są te kartki, prześliczne.
    mam nadzieję, że się nie zdenerwujesz, ale mam zamiar już zaraz sprawdzić Twój sposób na szpileczki, bo wyszły z tego niesamowite ozdoby, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny pomysł na piękne dodatki.
    super, chyba się skusze i sama spróbuję zrobić coś podobnego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. sajciastyczna - czekam z niecierpliwością na Twoje efekty :) Pochwal się pracami jak zrobisz karteczki ze szpileczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki przepiękne. Od dawna noszę się z zamiarem spróbowania swoich sił w scrapbooking ale jakoś brakuje mi odwagi. Póki co podziwiam i szukam motywacji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Juz sie nie moge doczekac jak wroce do domu zaraz sprobuje zrobic takie szpileczki,jestem za granica u syna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kursik, dzięki, na bank wykorzystam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)