sobota, 7 lipca 2012

Inspiracji ciąg dalszy - "Dwa różne style"

Witajcie kochani !

Dzisiaj zapraszam Was wszystkich na kolejną dawkę inspiracji.... Przygotowałam dla Was dwa, zupełnie różne zestawy kartek okolicznościowych z papierów, które niektórzy z Was mało doceniają...
Wynalazłam też wreszcie sposób aby pokazać Wam wiele zdjęć, nie zamęczając Was jednocześnie przeglądaniem posta przez całą długość strony :) Zapraszam :)

Pierwszy zestaw kartek przygotowany został z arkuszy kolekcji "3xK - Kreski", w sześciu różnych odcieniach. Połączyłam go z dobranymi kolorystycznie, najjaśniejszymi arkuszami Letniego Poranka (również w sześciu odcieniach). Potem dodałam jedynie kolorowe wstążki i poskręcałam wykrojnikowe kwiatuszki. Popatrzcie sami, jak szybkie i efektowne są te karteczki - i jak, kolorowo? :)




Drugi zestaw różni się nieco od powyższego. Jednak chcę się nim podzielić, aby pokazać Wam jak arkusze z kolekcji walentynkowej "Pierwsza Miłość", świetnie spasowały do lubianej przez Was Niewinności w kolorze "Orange"... Przyznam się szczerze, że dość długo przeszukiwałam cały asortyment aby znaleźć taki arkusz papieru, jaki ma właśnie "Pierwsza Miłość". Mimo, że nikt teraz nie myśli o walentynkach, ten arkusz spasował mi do pracy idealnie... Popatrzcie sami na efekty:



Na dzisiaj to już tyle. Chciałam jedynie zaprosić Was wszystkich do obejrzenia naszej galerii, gdzie zamieściliśmy zdjęcia ze Zlotu w Warszawie :)
To tutaj ---->
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.216934098428731.43770.114448195343989&type=3

Życzę Wszystkim Wam miłego popołudnia i do następnego napisania :)
Marcia

5 komentarzy:

  1. Piękne kartki. Ślicznie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe kartki i te kolory- CUDOWNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pierwszy zestaw świetny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba zestawy piękne, ale ten pierwszy skradł moje serce :) myślę, że nie tylko kartki okolicznościowe, ale i zaproszenia ślubne mogłyby powstać z takiego połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam lubię, jak jest dużo zdjęć. Przewijanie mnie nie męczy, bo klikam na pierwsze zdjęcie i operuję strzałkami:) A wtedy widzę każdy śliczny detal uchwycony na zdjęciu:) Kartki cudne!

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)