poniedziałek, 30 lipca 2012

Jak mgiełka...

Witajcie!

Dziś mam do pokazania komplet, wykonany z jasnych, 
delikatnych i pastelowych kolorów, kolekcji "Magia Barw". 
Cała ta kolekcja jest bardzo subtelna i może się sprawdzić na każdą okazję.

Z racji tego, że sezon ślubny w pełni, to dziś pokażę
kartkę i pudełko.


 Wykorzystałam moje ulubione, w tym sezonie dwa kolory : szarość i żółć
Magia Barw 05 i 11


Motyle są wycięte z żółtego papieru, dzięki czemu ładnie komponują się z tłem








Na dzisiaj tyle:)

Pozdrawiam i pomyślnego tygodnia życzę!

8 komentarzy:

  1. Piękne,prześliczne papierki,pięknie wszystko skomponowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycające kochana.... ! Piękne i delikatne ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatne kolory i elementy. Ja też najczęściej używam papieru wizytówkowego , pasuje do wszystkich wzorzystych papierów :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowny zestaw! A jeszcze wczoraj przegladalam zolte papiery z Magicznej Karki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudny komplet...zachwyca lekkością !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny i delikatny.....Ja sie jednak muszę duuuuuużżżo nauczyć .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przśliczny! Delikatny i zwiewny! I cudnie skomponowany!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)