środa, 16 października 2019

Jesienny czekoladownik

Dzień dobry 

Bierzecie czasem udział w tzw scrapowych wymiankach? 
Ja tak, pomimo iż nie mieszkam w Polsce udaje mi się bawić w takie 
wymiankowe niespodzianki. 

Ostatnio wymieniałyśmy się jesiennymi czekoladownikami. 
Ja dla mojej wymiankowej koleżanki  przygotowałam taki oto jesienny upominek. 

Papiery z kolekcji Jesienny Szelest idealnie się do niego nadały. 









Magiczna Kartka - Jesienny szelest 06  Magiczna Kartka - Jesienny szelest 09 
Magiczna Kartka - Jesienny szelest 10 
Miłego dnia

3 komentarze:

  1. Cudny, energetyczny, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny! cudnie jesienny i kolorowy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te papierki i elementy wycinane,i oczywiście czekoladownik również przepiękny.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)