wtorek, 1 kwietnia 2014

Witamy nowe Projektantki ! :)

Witajcie moi drodzy !

Wreszcie możemy się pochwalić, które z mega zdolnych osób zasilą od dzisiaj nasze "magiczne szeregi" ! :)
Mamy ogromny zaszczyt oficjalnie powitać i przedstawić trzy mega zdolne kobietki. 
Witamy serdecznie Ewę, Joannę oraz Karolinę ! 

A poniżej, dziewczyny napisały o sobie:


Scrapbooking - moja pasja i rodzaj pozytywnego uzależnienia. Pasja jest młoda i można powiedzieć, że w świecie scraperek jestem jeszcze na gwarancji :) Wcześniej  były inne pasje (nadal je lubię), ale ponieważ jestem osobą, która nie może stać w miejscu, więc, co jakiś czas szukam. Bardzo się cieszę, że znalazłam się w gronie koleżanek, których prace podziwiam już od dawna. Mam nadzieję, że to co stworzę dla Magicznej Kartki będzie dla Was przynajmniej w jakiejś części inspirujące.
Prywatnie żona i mama trzech dorosłych już synów. Z wykształcenia administratywista, pracująca zawodowo w firmie informatycznej.





Witam, mam na imię Asia. W świecie internetowym posługuję się nickiem jot.be.gie. Prywatnie jestem żoną i mamą, zawodowo oddaje się kulturze mojego regionu. Scrapbookingiem zainteresowałam się ponad rok temu. Całkowicie skradł on moje serce! Od tegoż momentu, tnę papier niemal nieustannie. Daje mi to wiele radości, lecz jest też momentem wytchnienia i odskocznią od codzienności. Cieszę się bardzo, iż od dziś będę mogła "powyżywać się" na papierach Magicznej Kartki. 

Kartki okolicznościowe są własnie tą formą która towarzyszy mi od początku. Są doskonałą metodą wyrażania uczuć lub celebrowania życiowych chwil. Uwielbiam na nich kwiaty, przeszycia, gazę i brokat! Nie obce są mi jednak prace bardziej pracochłonne, typu domki czy różnego rodzaju pudełka. Wszystkie moje prace, trafiają najczęściej w ręce bliskich mi osób, możecie obejrzeć je na blogu nakredensie.blogspot.com




Mam na imię Karolina, mam 24 lata i pochodzę z Łodzi. Na co dzień jestem studentką semestru dyplomowego na kierunku Architektura i Urbanistyka na Politechnice Łódzkiej. W sieci funkcjonuję pod swoim imieniem i nazwiskiem oraz nazwą mojego bloga/pseudonimem fikcjajestmodna. Scrapbookingiem/cardmakingiem zajmuję się od około 3 lat, ale na początku bardzo okazyjnie – były to raczej mniej lub bardziej udane próby. Rozpędu nabrałam dopiero rok temu, gdy założyłam bloga i zaczęłam próbować coraz to nowszych rzeczy i technik. Nie wiem, czy mam jakiś „swój styl”, trudno mi to samej stwierdzić, ale jeśli tak, to myślę, że jest on raczej niezdefiniowanym eklektyzmem ;) Z początkiem tego roku zaczęłam również bawić się mediami, więc mam nadzieję, że i w ten sposób będę mogła Was niedługo zainspirować do pracy :) Nie ukrywam, że mam straszną tremę, ale dołożę wszelkich starań by nie zawieść Was, oraz całego zespołu Magicznej Kartki! Do zobaczenia wkrótce!





Witamy Was dziewczyny wśród nas ! :) Głęboko wierzymy, że współpraca z Magiczną Kartką będzie dla Was nie tylko obowiązkami ale przede wszystkim wspaniałą przygodą i zabawą pełną nowych wyzwań i kreacji!

Na koniec chcemy także podziękować Wam, za tak liczny odzew w sprawie naszego naboru i podkreślić, że wybór "tych jedynych" był MEGA trudny! Niespodziewana liczba nadesłanych zgłoszeń, mnóstwo wspaniałych zdjęć i przepięknych blogów, a przede wszystkim - masa ciekawych ludzi.
Dziękujemy Wam !! Za to że jesteście, że zaglądacie.

Pozdrawiamy!
Zespół Magiczna Kartka

9 komentarzy:

  1. Wow! Witam witam ponownie! Cześć dziewczyny! To co zaczynamy papierową przygodę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy nową ekipę, która będzie nas wspierać. Hej dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie - melduję się w Magicznej Kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam wszystkie dziewczyny i już nie mogę się doczekać karteczek (-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje kolezanki i witam w naszym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje czekam na nowe tworki

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, dziewczyny! Trafiłyście do świetnego DT :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)