czwartek, 14 maja 2020

Kartka z uśmiechem

Dzień dobry!

Moją inspiracją na dziś jest optymistyczna i bardzo kolorowa kartka, która ma na celu wywołanie uśmiechu :)

Kartkę stworzyłam łącząc dwie kolekcje papierów Magicznej Kartki - Kwiecisty Romans i Sen o północy.  Szczerze mówiąc to połączenie jest efektem przypadku (i małego bałaganu w mojej pracowni), ale zobaczcie sami, jak te papiery doskonale ze sobą współgrają i pozwalają na stworzenie energetycznej kompozycji!












Użyte materiały:

            

        



Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Śliczna karteczka Krysiu :)
    Gdy tylko ją ujrzałam,już wiedziałam kto ją tworzył ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mi miło! Dziękuję i również pozdrawiam! :)

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)